![]() |
Hoe was jouw kerstmis?
Nou, wat heb jij allemaal gebruikt om kerstmis een beetje dragelijk te maken?
Kerstavond: flesje wijn en een paar jointjes. Eerste kerstdag: Ik was bij mn vriend, dus alleen grof aan de palm gezeten en niet geblowd. Tweede kerstdag: Bij mn tante 2 flessen Graves Suprieur (?) op, daarna naar een vriendin om samen een jointje te roken maar dat ging niet echt goed dus ik lag om half 11 kotsend in mn bed.. Al met al best een leuke kerstmis :) |
Op kerstavond was ik zwaar van de kaart in de shop en gister heb ik met een paar maten in de auto zitten smoken en risken :)
|
niet echt veel.. 2 blowtjes op 1e kerst dag, en 2e kerstdag het traditionele shop hangen :D Geweldige 2e kerst dag traditie :p
|
kesrtavond was ik nuchter
eerste kerstdag blowen tweede kerstdag nuchter |
Zaterdagavond: Door een half jointje al ver weg.. lag daardoor vroeg in bed!
1e kerstdag: Gezellig doen en savonds lekker bier drinken en dan half je bed in gaan! 2e kerstdag: Gezellig doen en savonds lekker feesten en dan half je bed in gaan!! En oja.. heb ook nog een gokje gewaagd in een speelhal :) :eek: |
Joints, vodka, pisang, dropshots. Best rustig, precies hetzelfde als de afgelopen weken (die rustigheid, niet de alcohol). :o
|
Hmm, in totaal deze feestdagen n bier of 8, wijntje of 2, plusminus 100mg mdma en n jointje of 8.
heb me dus behoorlijk ingehouden gezen de omstandigheden, maar de vakantie is nog niet voorbij :D |
kerstavond kk lam
eerste kerstdag, een of twee biertjes tweede kerstdag, niets vandaag, derde kerstdag, flink smoken waarschijnlijk :D |
ehm veel bier paar wijn 5 joints zoiets
|
Familieverplichtingen dus geen drugs.
Ook geen alcohol want alcohol is voor mietjes. Gelukkig staat Oud & Nieuw voor de deur. |
Ik heb bacardi en wodka op. En daarbij ook nog eens kinderchampagne, is ook lekker! :D
|
ik was bob :(
|
Ik moest beide dagen werken dus ik heb geen druppel aangeraakt. Maar dat wordt heel snel dubbel goed gemaakt. :o
|
very plezant :)
eerst veeel eten met familie, dan naar goa feejse , drinken en blijven feesten tot 11 uur sochtends :) |
Kerst avond alle Jay en silent bob films gekeken met joints
1e kerstdag Hertog Jan (y) en later het kerstcadeau van JimJim uitgeprobeert(wied pijpje genaamd tookie(y)) 2e kerstdag long nek Hertog Jan (n) en toen in het park door de sneeuw met mijn vriendin :) |
Kerst was huldiaal..
|
kerst is bagger..,, vet moe ook, 2 snoepies en kon er
weer tegenaan! Na eerste kerstdag een stuk biefstuk proberen te eten wat helemaal niet lukte :| |
Citaat:
|
Ik heb de eerste kerstdag een jointje gerookt nadat iedereen opgezout was en 2e kerstdag helemaal niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
joints alleen, huisgenoten hebben paddos gedaan, maar ik was vergeten DXM te halen dus kon niet meetrippen :(
Er is me beloofd dat we het snel weer gaan doen tho... |
Citaat:
|
Kerstavond toch plotseling vrij, niks gedaan.
1e kerstdag thuis gegeten, niets bijzonders 2e kerstdag 's middags naar Breda, met twee vrienden, 2 jointjes gerookt, alcohol gedronken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |