![]() |
Hoe open ik dit bestand?
Ik heb gister met Azureus een aflevering van Lost gedownload. Nu is hij klaar en heb ik geen videobestand maar 27 losse bestanden beginnend met "MSinfodocument lost.202.hdtv-lol" en daarna allemaal bestanden met de naam lost.202.hdtv-lol.r**. En dan op de plaats van de sterretjes cijfers van 0 tot 23.
Wat moet ik hiermee! |
Je moet de .rar extracten, dan worden al die kleine bestandjes samen tot 1 groot bestand uitgepakt.
|
Ik zou denken dat het allemaal rar-bestanden zijn, die je weer samen moet voegen tot èen groot rar-bestand, die je dan kan uitpakken. Over hóe je het moet doen kan ik je niet helpen. ;)
|
download winrar op www.rarlabs.com
Installeer het, daarna met de rechtermuisknop op het rar bestand of op 1 van de r** bestanden en Extract here... kiezen |
al die bestanden selecteren en dan rechts kilikken dan bestanden uitpakken.
het bestand wat .sfv is ofzo moet je niet selecteren |
Citaat:
Dit is een bestandje met informatie over de bestanden wat je gedownload hebt. Je kan deze lezen met bv DAMN NFO Viewer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic:
Maar notepad ondersteunt geen ascII waardoor je dingen mist, ekki. Dan kan je heb beter more of edit aanraden. |
Citaat:
|
Dat wou ik ook zeggen. Dan is een sfv-file een stuk nuttiger dan zo'n loze nfo die alleen opschept over hoe l33t de releasers wel niet zijn :o
|
Offtopic:
Als je daar niet in kijkt, kan je bijvoorbeeld installatieprocedures, keys/serials, enz, missen. |
Citaat:
anyhow, meestal bevat een NFO nog wel nuttige info, sommige release groepen stampen 't idd vol met crap, maar die snappen 't gewoon niet, een goede release heeft wel wat nuttigs in z'n NFO staan, al is 't alleen al format, installatie procedure etc |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |