![]() |
Ik snap de oudejaarsloterij niet
Ik doe ook maar een keertje mee aan de gekte, maar nuy heb ik zo'n half staatslot gekocht en kijk ik op staatsloterij.nl en daar staat deze tabel:http://img409.imageshack.us/img409/2...loterij0lh.jpg
Wat ikd aar dus uit opmaak is dat je als je 5 eindcijfers goed zou hebben, dat je dan 100 euro kan winnen, maar ook 20.000 euro??? Waar hangt dat dan vanaf? |
hangt er vanaf voor welke prijs geloot word.
maar die 100 euro is een troostprijs ;) |
Citaat:
|
Citaat:
een keer voor de lage prijzen, een keer voor de middelste prijzen en een keer voor de hoogste prijzen. Maar als de trekking is geweest is het veel duidelijker. Dan sorteren ze alles op laatste getal en kan je dus gewoon naar de tabel kijken waarin alle prijzen staan met hetzelfde getal als laatste getal als dat jij op je lot hebt staan. En dan dus maar kijken of er iets tussen staat wat jij ook hebt. |
Citaat:
|
Ik zou gewoon op 1 januari even gauw op internet kijken of je wat gewonnen hebt en je er verder niet druk om maken
|
gelukkig doe ik niet mee....is mij te onoverzichtelijk
|
Ze hebben echt ontzettend veel trekkingen, elke rij in de tabel is een ander getal (behalve de troostprijzen, dat is het getal van de hoofdprijs, dan heb je alleen de serie niet goed)
|
En bij de 20 miljoen moet je ook je letters goed hebben.
Hangt gewoon allemaal van je lotnummer af. |
Kortom, mijn winst dit jaar is het geld wat ik uitspaar door er niet aan mee te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik altijd maar denken dat die mensen in de studio het gemiddelde IQ van een achtjarige hadden. :|
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag een staatslot van mijn baas gekregen :cool:
|
mijn staatslot heeft 6 cijfers..
edit: bedenk me net dat die 0 aan het begin er waarscheinlijk bij iedereen staat :bloos: |
had er twee, eentje zelfgekocht, eentje gekrecht. 10 en 25 euri.
Ach.. wie het kleine niet eert.. :o |
20.000 euro maar :( najah kan toch een leuke auto van kopen :D
|
Citaat:
|
haha, geloof er niks van.
ik heb 6,25 das wel echt waar :p |
0 euro :(
|
100 euro :D
|
Citaat:
|
ik heb een lotto eindejaarslot gekregen en ik snap er ook niets van :o dus ik ga morgen naar een kiosk om te vragen of ik geld krijg :D
|
KAn je misschien maar beter doen ja. Die mensen hoeven hem maar voor de computer te houden en binnen 2 seconden weet jij of je wat gewonnen hebt of neit.
|
Citaat:
|
helemaal niks gewonnen. maar ik had het lot gekregen van mn baas dus ook niets verloren ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |