![]() |
Sandwiches
De laatste tijd eet ik wel regelmatig van die kant en klare sandwiches, met 2 uit zo'n pakje en ik vind ze best onwijs lekker. Alleen vind ik de een wel lekkerder dan de ander.
Wat is nou jouw favo sandwich? (kant en klaar of niet) Wat heb je er het liefst op? Ik vind zelf de Duo Vis van Johma wel heel erg lekker. Eentje met zalm en eentje met tonijnsalade. Vandaag had ik een met zalm en een met tonijn van AH to go. Die vond ik niet zo lekker. Te veel sla en vooral veel te veel komkommer (n) |
Ik vind ze er kant en klaar altijd zo vies uitzien, dat ik ze niet durf te eten :o
En zelf maak ik ze ook nooit, geloof ik :confused: Ik eet wel gewoon brood of een luxer broodje met lekker beleg. |
Sandwiches komen niet uit de frituurpan. (n)
|
Dan ga ik voor mijn home-made club sandwich, met filet american en heel veel vlees :cool: (y)
|
Heeeeel soms koop ik zo'n Sandwich Vegetarisch ofzo van de Albert Heijn 2 go. Met veg. tappenade, zwarte olijven, veg. mozzarella, spinazieblaadjes en tomaat.
Best lekker hoor, maar wel duur, 3 euro. |
bah die dingen zijn zo vies. ik heb ze gehad met gehakt en kip mexico. die kip was op zich wel te doen, maar t is zo'n kleffe zooi en veeel te duur
|
Ik vind het zulke vieze vette zooi. Geef mij maar een gewone boterham!
|
Citaat:
Je kan er ook een gezond en fris iets van maken :o |
Ik heb ze weleens eens gegeten, maar ik eet toch liever een zelfgemaakt broodje gezond (y).
|
Ik ben meestal te lui om heel uitgebreid een sandwich te gaan beleggen. Maar ik vind het wel lekker, in een caferestaurant ofzo.
|
Wat is eigenlijk het kenmerk van een sandwich?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik koop wel eens van die boterhammen op het station, weet niet of het vergelijkbaar is. Die zooi van Van Oers, boerengezond en bacon&ei en zo... vind het toch wel lekker. :o
|
Citaat:
|
Ik eet alleen een sandwich als ik lang onderweg ben met de auto, dan haal ik ze bij het tankstation.
|
Citaat:
|
Zo'n kant en klare sandwich, daar kan ik soms erg zin in hebben en dan vind ik ze erg lekker. Bopterhammen eet ik meestal als twee sneetjes op elkaar die ik doormidden snij, dus dan is het kennelijk al een sandwich? Ik vind dan kipfilet met wat pesto erop erg lekker, of tomaat en komkommer en sla en ketchup, of fijngesneden komkommer en fijngesneden amsterdamse uitjes met wat creme fraiche erdoorheen, of ehm, nouja, vanalles. Maar meestal heb ik gewoon kaas of pasta erop.
|
Citaat:
|
die sandwiches zijn meestal niet zoveel geld waard...ze beginnen bij 3 euro ofzo...voor fucking 2 boterhammen :P
|
bacon met ei is lekker. Op mijn werk eet ik die dingen voor nop :D
|
Ik vind dat ze er kant en klaar er toch wel een beetje eng uit zien, je weet nooit hoe lang ze daar al liggen.
|
Citaat:
|
Op school koop ik eigenlijk alleen broodjes gezond, die zijn lekker, alles erop en eraan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |