![]() |
[PC] Wat zou jij doen met 3000 euro
Zou iemand mij een aanbeveling kunnen doen
van de beste pc-configuratie (proc mobo hdd videok etc.) van ongeveer 3000 euro? alvast bedankt! |
http://tweakers.net/reviews/595/4
Verander de processor naar een Amd Athlon 64 X2 4400+ en je videokaart naar een X1800XT en je mobo naar een crossfire ready mobo. Klaar. maar ik geef je een goede tip, koop een pc van 1000 euro en geniet van je leven met de rest van de 3000. Ga op vakantie. |
Oke bedankt voor link, die was zeer behulpzaam.
(y) |
Citaat:
Nu alleen het geld nog... :p |
Citaat:
|
Tenzij je van plan bent om deze week nog een systeem te bestellen heb je niets aan zulke lijstjes. Wat je nu koopt voor 3k is over een half jaartje voor de helft te krijgen.
|
tip : koop geen pc van 3000 euro, dat is echt te duur.
koop dr 1 van 1000 euro, zet de rest opzij en spaar lekker verder. |
Dat zeg ik toch :P.
Je kan beter op vakantie gaan. |
Citaat:
ik zou sowieso een gave monitor kopen, 24" TFT ofzo of 2x20" |
koop geen pc van 3000euro
tip: koop er eentje van 1000euro en geef de rest aan mij. |
of je moet een echte nerd zijn en over een half jaar weer 3000,- klaar hebben liggen voor een nieuwe pc...
|
Citaat:
Ik zie ook het nut niet in van 3000 euro aan een pc uitgeven. Maar als die jongen dat nou wil doen dan moet hij dat toch vooral doen. Ik zie het probleem niet echt. |
Citaat:
|
Jij geeft mij gelijk, omg :P
Komt niet vaak voor, ben je ziek?Is het door het nieuwe jaar? |
Citaat:
|
:|
Bedankt! |
pc van 1000 euro kun je ook echt wel alles aan, zonder monitor en dat soort zooi dan he. maar ik zou die dan gewoon upgraden na 1 jaar met dat geld ipv in 1 keer 3000 euro uitgeven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nha, maar dan heb je ook niet alles, een leuke videokaart zit al rond de 300 euro.
|
Citaat:
Dit slaat natuurlijk werkelijk nergens op. Ik zie ook het nut niet in van 3000 euro aan een pc uitgeven. Maar als die jongen dat nou wil doen dan moet hij dat toch vooral doen. Ik zie het probleem niet echt. [/QUOTE] ik bedoelde ook juist dat als hij t geld er voor over heeft hij t gewoon moet doen, alleen maar goed voor de pc-industrie |
Citaat:
|
voor dat geld kan-ie een heleboel energiezuinige VIA C3-processoren kopen, en die aan een ontwikkelingehulp in Afrika doneren! :D
|
Citaat:
|
Via C3 is echt zo bagger.....
|
Citaat:
|
Nee man, zoiets geef je je schoonmoeder nog niet.
|
3000? www.alienware.com
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |