Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   GSM niet kunnen herladen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1329709)

doezel 28-12-2005 12:12

GSM niet kunnen herladen
 
Ik zit met het volgende probleem: ik kocht daarstraks beltegoed om mijn gsm te herladen, maar nu lukt het blijkbaar niet om dat te doen "tijdens de feestdagen omdat iedereen zijn vrienden en familie gelukkige feesten wil wensen", en daarom heeft Mobistar daar alvast al zijn capaciteit voor gereserveerd.. 'Ze' (of ja, de automatische stem in elk geval) vroegen om dat dan maar voor de feestdagen te doen maar daar is het nu een beetje laat voor.

Wat kan ik doen? Mijn beltegoed is helemaal op en ik zou toch ook wel graag mensen kunnen sms'en en bellen op nieuwjaar zeker.

Kheb al naar de helpdesk proberen te bellen - een kwartier! - maar daar is niemand blijkbaar. Ik kreeg honderd keer "gelieve een momentje te wachten, onze medewerkers zijn even bezig" te horen met een muziekje ertussen :mad:

Joenes 28-12-2005 12:21

Handig :(. Ik denk dat er niets anders opzit dan te wachten bij die klantenservice of langs een mobistar winkel te gaan.

doezel 28-12-2005 12:31

Ja ik heb gewacht, zeker een kwartier geluisterd naar die stem en die muziekjes en toen kwam er ineens niks meer dus heb ik maar opgelegd.
Denk je dat ze mij kunnen helpen in een mobistar winkel? Want dat herladen lijkt mij niet hun taak ofzo..

nare man 28-12-2005 12:58

Beltegoed opwaarderen moet via de centrale computer(s) van het netwerk die ieders account-, beltegoed- en dergelijke gegevens bijhouden. Dus ook al zouden ze je in de winkel bereid zijn te helpen, zelfs de paus kan hier nog niets aan doen als ze bij accountbeheer van Mobistar gewoon hebben besloten niet te laten opwaarderen tijdens de feestdagen.

Laurens 28-12-2005 13:33

Het is trouwens een belachelijke actie van Mobistar. Klanten zoals ts worden hier de dupe van.

doezel 28-12-2005 13:40

Citaat:

nare man schreef op 28-12-2005 @ 12:58 :
Beltegoed opwaarderen moet via de centrale computer(s) van het netwerk die ieders account-, beltegoed- en dergelijke gegevens bijhouden. Dus ook al zouden ze je in de winkel bereid zijn te helpen, zelfs de paus kan hier nog niets aan doen als ze bij accountbeheer van Mobistar gewoon hebben besloten niet te laten opwaarderen tijdens de feestdagen.
Dat dacht ik ook al ja. Dus ik kan niks doen? Want het is inderdaad wel heel klantonvriendelijk..

Kali 28-12-2005 14:16

Volgens mij zou mobistar verplicht moeten zijn geweest dit vooraf aan zijn klanten mede te delen via sms?

Maar wat kan je ertegen doen? Een ingebrekestelling sturen dat je morele schade lijdt en dat je gratis van provider wilt veranderen? IS dit niet wat vergaand?

juno 28-12-2005 14:16

Een klaagbrief schrijven en ze daarin fijntjes meedelen dat je nu een een sim-only abbonnement bij de concurrent gaat nemen.

coopergirl 28-12-2005 17:51

Wat een bizarre actie :|

Nona 28-12-2005 22:59

Citaat:

coopergirl schreef op 28-12-2005 @ 17:51 :
Wat een bizarre actie :|
Ja. Ik kan me ook niet zo voorstellen dat er op 27, 28, 29 en 30 december zo veel te bellen valt in vergelijking met de rest van het jaar.

Mr.Oizo 28-12-2005 23:23

Klote actie inderdaad. Ik zou zeker een klacht indienen.

Lyne 29-12-2005 00:01

Heb je geen oude simkaart of heeft een kennis van je geen simkaart over die je even kan lenen? Wel met een andere provider dan.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.