![]() |
Wat is het beste wat je is overkomen dit jaar?
Ik dat ik mijn havo heb gehaald denk ik...
mn vriendje had ik al in 2004 ;) |
Die reis naar Londen! Wat was dat onwijs gaaf! En alle leuke dingen met mijn vriend. :)
|
Na heel veel toestanden eindelijk een schooldiploma gehaald :)
|
Mijn vriend ontmoeten en met hem gaan samenwonen :)
|
Mijn examen halen en naar de universiteit gaan:)
|
Vakantie, daar werk ik voor :cool:
|
Mijn vriend, die ik in 2004 ook al had maar goed, dit jaar is het nog veeeel leuker geworden :)
|
Gestopt met mijn studie en iets anders gaan studeren wat ik veel leuker vind en wat me veel beter afgaat. :)
|
Examen halen. :)
|
Samenwonen met een vriendin. :)
|
Ik heb een begin gemaakt met verschillende therapieen, met als doel op mezelf te kunnen gaan wonen, en dat voelt heel erg goed :)
|
oeh, dat is wat..
* mijn diploma halen, na een geweldige stage * mn vriendje ontmoeten :bloos: * breken met mn beste vriendin (nu dus ex beste vriendin :P) * full time baan vinden |
Ik heb mijn rijbewijs gehaald en een superleuke bijbaan gevonden. :)
|
Mijn lieve vriendje. :)
|
Mijn vriendin.
|
Mijn vriend, hoewel we stiekem al sinds 6 december 2004 hebben... Of maakt dat heel veel uit?! :bloos:
|
de goede vriendschap erbij. had ik nooit durven verwachten.
|
vriendin, cliché, maar t geeft toch wel n goed gevoel, al krijg je natuurlijk wel weer het gezeur (klinkt erger dan t is ) van een relatie
|
havo gehaald en mn vriendin ontmoet. :)
|
M'n vriend en alle 'gevolgen' daarvan :)
|
Ik kocht in januari geloof ik mijn drumstel. En dat is natuurlijk mijn grote liefde.
|
Ik heb fuckin niks spannends bereikt, of gedaan of gekocht, zelfs geen hip langdurend vriendje opgeduikeld. Maar ik heb wel een hele fijne zomervakantie gehad. Me geweldig op mn plek gevoeld in Wenen en genoten in Boedapest. Daarnaast heb ik, ondanks een boel tegenslagen, toch heerlijk genoten van het eerste jaar met mijn paardje. Vooral in de zomer hebben we zulke fijne momenten gehad, lekkere bosritjes, scheuren, springlessen, momenten dat ie echt lekker loopt.. Dat was mn positiefste denk ik.
|
Citaat:
|
Mijn vriendje :)
En de studiereis naar Mallorca eind april! Was echt zo kicken! |
Mijn PWS eindelijk afgerond en mijn examen gehaald.
|
Propedeuse gehaald
Nieuwe vrienden gemaakt :) |
Mijn vriendinnen en zusje nog beter leren kennen. Dat is voor mij het hoogste
Ook een leuk vriendje gehad maar dat is uit :D |
Het was eigenlijk best een kutjaar. Maar goed als hoogtepunt dan Londen <3. :)
|
Mijn nieuwe baan als roadie/geluidsman/dj
Zoenen met een aantal meiden die ik al een tijd leuk vond Toch overgaan |
Eindelijk me Havo gehaald
en dat ik mijn rijbewijs heb gehaald |
* Voor het eerst een heel erg lief vriendje gehad
* Rome reis gemaakt met school, wat echt geweldig was! |
1. Ik ben op vakantie naar finland geweest
2. Er kwam een meisje bij ons in de klas die een van mijn beste vriendinnen bleek te worden. 3. Erachter komen dat een van mijn beste vriendinnen uit een andere klas nu bij ons in de klas komt! 4. Me geen fuck meer aantrekken van de bitches die ook in mijn klas zitten. En van de man-bitches uit de andere klassen. |
Het beste..tja. Toch mijn vriend denk ik, ondanks alles.
Gisteren had ik het er met hem ook over. Hij zei "2005 kende veel dieptepunten en veel hoogtepunten, maar er was toch wel één ding dat echt hét hoogtepunt was"... *ik keek hem verwachtingsvol aan* .. "dat ik mijn schoenen voor de helft van de prijs kreeg!" ...:| Om er vervolgens aan toe te voegen dat ik toch wel zijn hoogtepunt was, maar toen klonk het ineens al een stuk minder geloofwaardig :s:P |
*Dat het eindelijk allemaal lukt op school en ik hoge punten haal :)
*Taizé reis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar me familie in Curaçao gaan :D
|
eindelijk een goede broer/zus relatie
|
Havo diploma gehaald :)
|
Ik ben helemaal vergeten het concert van Racoon te noemen waar ik in oktober naartoe ben geweest. Dat was ook onvergetelijk! :)
|
Op dit moment heb ik niets om trots op te zijn, ben nu net thuis van mijn oudjaars/nieuwjaars party en duik zo m'n nest in want ik ben kapot :o
|
Veel meer dan geslapen heb ik nog niet gedaan dit jaar.
|
een goeie nieuwe vriendin gekregen
en voor zover ik het me kan herinneren was de zomervakantie van dit jaar de leukste zomervakantie die ik ooit gehad heb (behalve het kamp waar ik heen ben geweest dan (dat was een hel)) |
hm. over naar de 6e klas zonder onvoldoendes, vette vakantie met vrienden, chille vakantie met m'n broer, fijne vriendschappen, vriendje etc. z'n gangetje. :):):):):)
|
Mijn huidige vriend ontmoet:) Verhuisd en weer een nieuwe studie begonnen.
|
Mn vriend ontmoet en mijn propedeuse in 1x gehaald.
|
Citaat:
|
London en Ierland. :)
En alle muziek die ik heb leren kennen. |
Citaat:
|
Reis naar Rome en Suriname.
En de dingen die ik verder bereikt heb.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |