![]() |
Complete Control Records Showcase 26-01 Winston
Thursday January 26th
COMPLETE CONTROL RECORDS SHOWCASE DEAD STOP (bel) + JUSTICE (bel) + RESTLESS YOUTH (nl) + 1 more tba + AUC Afterparty (Old School Punk/Hardcore for fans of Reagan Youth, Bad Brains and Youth Of Today) Winston International, Doors: 20.00, Showtime: 20.30, Entrance: 5 Euro Aldus de mailinglist van de Winston/ Amsterdam Underground Collective..... |
Supervet, 1 more tba?? turn the screw misschien??
|
Lijkt me wel. Anders true colors ofzo....
|
Of Rise & Fall. Of Reproach. Kan ook nog.
|
Citaat:
|
|
Reproach. Coole band.
|
Fucking Babylon weer. Bah.
|
jammer van de locatie.
en reproach is cool. |
Citaat:
|
Jammer dat ie in Babylon staat.
|
Citaat:
Chant down babylon man... |
Ik zeg: de fik er in!
|
Dead Stop was laatst groot feest in Winston + RY en Justice, hier ben ik zeker bij.
|
Citaat:
Restless Youth heb ik niks mee, Justice heb ik niks mee en Dead Stop vind ik wel aardig maar niet de moeite waard om geld aan uit te geven. Ik ben er dus niet. Tenzij de tba iets hips word. |
Misschien Good Clean Fun?
|
Laten we t hopen, komen dr tenminste ook nog down to earth kids.
|
Hahaha sure buddy.
|
kusje
|
viezen homootje.
|
Dead stop niet de moeite waard om geld aan uit te geven.
jezus |
Citaat:
|
We are We are.....
|
juist.
deaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad stop |
Dát zijn de feestjes.
|
Aaaah nou is het genoeg. Ik trek het niet meer. Wie zit er achter dat fake-account van Pruttelpot ?
|
Citaat:
|
de account pruttelpot is toch al eeuwen actief dus geen idee waarom je denkt dat ie fake is.
Ik vind het wel een leuke lineup of iig deadstop en justice wel, mn mening over restless youth is wel bekend misshcien.. |
sarcasme angela, sarcasme!
bittere spot! dat ik je dat nog uit moet leggen.:( ;) |
Citaat:
|
charming.
en er is maar 1 fake account en dat is deze (y) |
|
is dat niet een homeaux tent
|
Citaat:
Nee je bent gewoon een fuckin' homo die aandacht nodig heeft. Verder: ik ben hopelijk aanwezig, mits ik geen tentamens heb. |
Chapeau Sjoerd, mooi poëtisch verwoord (y)
|
Mee eens (y)
|
D'oh, ik zie nu de fout pas.
|
Citaat:
|
JA! EINDELIJK! Daar hebben we het hoor!
'dat moet je in me gesicht kome segguh', een klassieker! |
Citaat:
Ik noem dat loserig poser gedrag. |
dat gezeik op elkaar in zo ongeveer elk hardcore topic wordt een beetje eentonig
en niemand gaat niks in iemands gesicht segguh, want dan wint de nijmegen crew toch, ckah |
Citaat:
Ik zie je ook zo vaak hé... En de reden dat ik je dit niet vertel irl is dat ik geen zin heb in gezeik als ik op een show ben. Ik heb dan wel wat beters te doen dan ruzie gaan maken met iemand die zich graag voordoet als een wanker. Hier geef je altijd commentaar waarvan je weet dat je gezeik krijgt. Je vind het dus heel leuk als mensen erop ingaan. Dan moet je ook niet raar staan kijken als iemand daar een keer wat van zegt. |
Citaat:
Vind je dat een reden om mij simpel weg plat uitteschelden? Blijkbaar wel, anders zou je het niet doen, dat vind ik triest, diep triest. Maargoed, je kan mn kont kussen verder. Ik ga douchen. |
Kont kussen? KONT KUSSEN?!
KOM DAT MAAR EENS IN ZIJN GEZICHT ZEGGEN! |
Liever dat iemand me van te voren even waarschuwt. Dat hoef ik niet mee te maken vanavond.
|
Daar hebben we jasperkusjekudel ook weer..
|
Citaat:
|
Lieve Pruttelpot,
Ik zal je eens uitleggen wat waarschijnlijk de kern van het probleem is. Soms heb je domme mensen. Die mensen kunnen daar ook niets aan doen, die zijn zo geboren. Daar heb ik dan ook geen problemen mee en ik kan prima met zulke mensen opschieten... Totdat ze beweren dat ze slim zijn en zich zo proberen te gedragen en niet willen accepteren dat ze helemaal niet zo slim zijn. Hetzelfde geldt voor mensen die ergens geen verstand van hebben. Als iemand een vraag stelt ergens over omdat ze er niet zoveel van weten dan is dat prima. Maar als iemand ergens niet zoveel van weet en ondertussen overal op een dusdanige manier loopt te blaten dat het overkomt alsof hij of zij er van overtuigd is dat hij of zij er een heleboel vanaf weet dan is de kans groot dat diegene een aantal negatieve opmerkingen naar zijn of haar hoofd geslingerd krijgt. Jij valt binnen de tweede categorie. Dat wil ik je best eens in je poezelige gezichtje komen zeggen hoor, ik denk alleen dat we elkaar niet zo snel tegen zullen komen daarom zeg ik het nu even zo. Ok? xoxo! |
Wat een bullshit toch weer, ik zeg alleen dat ik er twee niks vind, en een niet de moeite waard om alleen voor te gaan.
Ik ga nergens diep op in en doe ook niet alsof ik verstand heb van zaken waarvan ik dat niet heb, ik heb alle bands al gezien en daarop mijn mening berust. Dat jij het niet kan hebben dat er mensen zijn die negatieve standpunten hebben over bandjes waar jij op geilt, dat is niet mijn zorg, dat je je er op een manier waarop sjoerd dat doet, of waarop jij dat doet door simpel weg te roepen dat mijn mening ondergeschikt is omdat ik er natuuuurlijk niks vanaf weet, dan snap ik niet waarom je uberhaupt op me ingaat. Dat ik geen muzikant ben en daarom vanuit dat gezichtpunt niet veel inzicht heb klopt helemaal, zal je mij ook niet horen ontkennen, dat ik graag naar muziek luister en daar mn eigen smaak in heb, hoor jij niet te ontkennen. Ik luister graag en daarop baseer ik mijn standpunten, niks mis mee lijkt me zo. Dat ik niet weet hoe de gitarist en de drummer heten, dat ik geen idee heb met wat voor setup ze spelen, t maakt mij niets uit, hoewel dat hier weleens een vereiste lijkt om je mening te kunnen spuien. |
Het lijkt er op dat je toch ook binnen de eerste categorie valt. Jammer joh, ik had je nog wel het voordeel van de twijfel gegeven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |