![]() |
Antony and the Johnsons
Wie is er nog meer uiterst gecharmeerd van dit getergde androgyne genie en zijn zware, droevige muziek?
Hope there's someone is overigens misschien wel het beste nummer. |
vandaag toevallig die cd gekocht.
toen ik em voor t eerst hoorde, trok ik t echt totaal niet. maar dat is nu dus omgeslagen. |
Citaat:
|
Ik heb het één keer geluisterd en toen vond ik het vreselijk. Misschien moet ik het nog een kans geven.
.. misschien ook niet. |
Citaat:
ik had de eerste keer hetzelfde. |
ik vind enkele nummers prachtig,maar een hele cd vind ik nog net iets teveel van het goede om achter elkaar te luisteren.
wel mooi though(y) |
Citaat:
Mijn beeld van de persoon achter dit project zag er in eerste instantie heel anders uit. Ik had eerder een hele oude Afro-Amerikaan verwacht. |
Ik heb de cd in eerste instantie aan me voorbij laten gaan, ik vrees mede door de naam. :(
Ik heb nu 1 nummer gehoord en ik was in mijn nopjes. Ik was al verliefd op de gastzanger in 'Beautiful Boyz'van Cocorosie en Anthony doet mij qua stem erg aan hem denken. Ik ga eens wat meer luisteren. |
Wat hypen jullie toch altijd laat ! (y)
|
schijnbaar kende ik het al een tijdje via mijn broer maar die had me fijn een cd zonder naam oid gegeven. toen begon ineens iedereen over antony en ik wtf'de iedereen die antony zei maar ik kende het dus gewoon en ik digg het(Y) ik moet die andere platen ook maar eens kopen.
|
late hype idd
jaar geleden was er een documentaire van hem bij ram. en afgelopen april stond hij op motel mozaique. 2-3 weken geleden stond er volgens mij ook nog wat in AD magazine over hem. |
Ik vond die film The Johnsons toch beter.
|
Citaat:
|
Ho ho snel pimpen met je kennis!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik waardeer
(hoewel ik er wel voor in de stemming moet zijn) |
mn ma is er helemaal weg van, zelf vind ik er weinig aan.
enge man ok :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja geen idee
|
mja, ik dacht al dat ik het nog eens moest luisteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb hier al wel eens een topic over geopend.. ik vind het mooi maar luister het niet veel. (y)
|
Citaat:
ik ben zwaar nieuwsgierig geworden door dit topic.<# jorge, slsk?;) |
martijn, komen hypes later door in maastricht ?
|
je zegt het job!:(
maar ik denk altijd nog eerder dan in grunn ofzo |
Citaat:
|
Dit vind ik pas echt stoer!
|
http://www.faceculture.nl/antony/images/antony1_402.jpg
Het blijft een enge kerel. Nuja, kerel... Maar die muziek, fucking aah! |
niet super
|
hij maakt me aan het huilen. :)
ik heb em live gezien en dat was tof. kankerveel gejankt, etc. (y) ik stond vooraan. (L) |
Citaat:
|
geweldig (y) !
|
ha ik zag vanochtend dat hij in de film animal factory zat. met WILLEM DAFOE en EDWARD FURLONG. beetje triest dat hij schijnbaar werd uitgejouwd door de gevangenen. maar dat was mooi beeldmateriaal. t zat in wereldgasten, misschien staat het op uitzending gemist ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Live gezien in Carre... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |