![]() |
[tekening] Wolverine
Hey,
Een nieuwe tekening. Wat vinden jullie ervan? Gods zegen. :) http://home.planet.nl/~kazem034/files/Wolverine1.jpg |
Welke tekening>?
|
oeps, sorry, gefixt :)
|
zelf bedachte pose? dan is hij wel cool, al zou hij meer uitgewerkt moeten worden.
Als het geen zelfbedachte pose is dan..mooi nagetekend |
Opzich wel oke, maar ik denk dat ik hem mooier zou vinden als er wat meer donker en licht inzat.
|
hij's op zich best mooi alleen er mag wel wat meer variatie in donker en licht zijn. Nu is het gewoon een beetje flets en plat.
|
Heel mooi (y)
1 puntje van commentaar: die rand van de linkerflap aan zijn hoofd maakt een beetje raar contact met de rand van zijn linkerschouder. verder is het echt goed, zeker verder uitwerken! (y) |
ziet er goed uit (y) ik zou hem wel is geinkt willen zien :)
|
Citaat:
|
Citaat:
en voor de rest Citaat:
|
Die spieren...hoe kom je daar zo op. Doe je dat uit het hoofd (kortom briljante kennis van anatomie?) of gebruik je voorbeelden. Of nog iets anders.
Dit vraag ik me al 2 jaar af. Ben overigens fan van je hoor ^^. En ik zie em graag geinkt. |
http://home.planet.nl/~kazem034/file...erine_ink1.jpg
TommY_ : is niet nagetekend. :) Zwoek: misschien voldoet de geinkte versie aan je eis. Sacrilege: hmm, ok Chilli Dude: als je dit leest is je wens in vervulling gegaan. Rooster: zie geinkte versie, bedankt. :) LaMazulu: ja uit mijn hoofd. Ik gebruik iig geen plaatjes om van na te tekenen. Hoogstens een spiegel maar dat was bij deze niet het geval. Ik heb veel gezien, veel nagetekend, veel geoefend. Cool dat je het vraagt, bedankt :) |
klop zijn mond eigenlijk wel? of ben ik nu een spelbreker.
de ene kaaklijn loop naar rechts boven en de andere naar links achteren.. :bloos: |
ai ai ai wat knap..
|
Er zijn wat donkere vlekjes in de zwarte gedeeltes, jammer.
Verder héééél knap! Wat een talent :) |
Nou is het echt helemaal goed! :) (y)
|
Citaat:
|
Het doet me niet aan Wolverine denken, maar het is wel een stripheld en geweldig getekend (y)
|
Hij heeft klauwen, de wolverine outfit en hij is boos..hoe doet dat je niet aan wolverine denken..... :|
|
Citaat:
:D (y) |
Citaat:
Maar echt super gedaan! :cool: (y) |
uit je hoofd...dude respect
|
Ik vind het erg knap dat je het uit je hoofd tekent. De geinkte versie spreekt veel meer dan de schets, dus je hebt hem zeker goed uitgewerkt!
|
Jaja veel beter zo (Y)
|
ok bedankt mensen voor de reacties. :)
|
Ik vind z'n heupen te smal en het is sowieso niet echt mijn ding, maar respect dat je dat uit je hoofd kunt. (y)
|
Ziet er weer 'ns netjes uit.
Alleen mis ik op een één of andere manier gezichtshaar oid. Bij wolverine denk ik op z'n minst aan 'n stoppelbaardje, hehe. Zal wel aan mij liggen. :p |
Super!
Als ik vragen mag, hoe lang doe jij nu zo ongeveer over deze tekening? |
botulism: ik zie wat je bedoeld, maar bij superhelden mag dat ;)
p-chez: ja, dat is mijn gedachten ook gepasseerd, maar misschien was het niet mooi geworden omdat er niet veel ruimte is rond zijn mond. bedankt Menahem: ben blij dat je hem mooi vind. Hoe lang?.....misschien 3 0f 4 uur (van schets tot inkt, met aanpassingen), ik weet niet precies eigenlijk. |
zelf getekent?? uit je hoofd :eek: :eek:
respect (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |