![]() |
's Nachts, als iedereen slaapt...
Wat gebeurt er dan bij jullie in huis? (en dan heb ik het dus over dingen als slaapwandelen enzo)
Ik heb gisteravond bijvoorbeeld nog m'n vader terug naar bed gestuurd :o Ik sliep een 'beetje' laat, rond een uur of 3 en toen begon m'n vader opeens 'waar moet ik heen dan, waar moet ik heen'. Hij kwam uit bed en ging een beetje rondlopen, dus ik zei van 'pap kom is, wordt even wakker dan'. Hij nog een beetje doelloos rondlopen en toen 'ja, misschien heb je wel gelijk dat ik zit te dromen. Ik ga maar weer naar bed dan' :D En 10 minuten later ofzo begint m'n zus te praten, ik weet niet meer wat ze zei, was niet zo duidelijk ook maar toch :p En volgens mijn moeder praat ik ook in m'n slaap, m'n broer voerde m'n moeder vroeger ook hele gesprekken mee 'snachts. En m'n ouders snurken best wel ook. Nooit helemaal stil 's nachts dus. |
Mijn pa snurkt best wel en mijn zusje soms ook. Maar voor de verdere rest is het altijd vrij stil 's nachts bij ons.
Het meeste geluid komt 's nachts ook van mij, ik ga meestal pas rond half 2 of 2 uur naar bed of soms nog later. :o Veel te laat natuurlijk maja... |
's Nachts kom ik thuis en dan worden mijn ouders wakker.
|
Mijn zusje houdt hele verhalen in haar slaap.
Best boeiend. :p |
M'n vader snurkt standaard, m'n moeder loopt de hele nacht naar de wc, ik snurk soms als m'n neus dicht zit (verkoudheid, allergie, whatever) en m'n broertje is niet wakker te krijgen :p
|
Citaat:
|
Mijn zus praat graag in haar slaap, en ik computer teveel 's nachts. :bloos:
|
Ik leef 's nachts.
|
Citaat:
Niet boeiend. |
Ik had niet eens door dat het nu eigenlijk ook al nacht is :o
Zitten nog een aantal een spelletje te spelen achter mij, m'n moeder speelt ook regelmatig tot laat Zuma, computerspelletje Maar nu ga ik wel slapen |
Zo vroeg al? Om 10 voor 1 ga ik pas leven. :p (y)
|
Dat ligt er aan of mijn huisgenotes thuis zijn.
De één woont hier slechts 2 dagen, dus daar kan ik verder niet echt over oordelen, maar haar kennende zal ze in de toekomst wel eens vreemde figuren mee brengen, wat overigens ook geldt voor de andere huisgenote, die daarnaast soms krijsend mijn kamer in komt, omdat ze last heeft van enge geluiden oid. |
Dat was een hele lange zin.
|
Soms zit ik zelf tot vroeg in de ochtend beneden te lezen, te drinken of tv te kijken, waardoor de katten te laat gaan slapen en tot twee uur in de middag op één oor liggen (net als ik vaak). Soms slaapwandel ik, meestal merkt niemand dat, maar soms ga ik op de overloop staan of kruip ik bij m'n broertje in bed, dat is best vervelend. Van mijn monologen die ik terwijl ik slaap voer heeft niemand last, want tussen mijn kamer en de kamers van de rest van het gezin zit een overloop. :)
|
Ik zit in vakanties 's nachts vaak films en series te kijken en muziek te luisteren soms.
Ik voel me 's nachts altijd het beste. Maar ja, ik moet nu ook maar weer eens naar bed... |
als iedereen eh hier slaapt, begint bij mij net de middag :p
|
de kat ligt meestal te snurken.
mjuh ik snurk soms ook. en verder is het wel stil volgens mij |
Ik slaapwandel, praat en snurk. :o
|
Dan bel ik met mensen die net als ik ook nog wakker zijn over de meest onzinnige dingen :o
|
Meestal ben ik gewoon slapende.
Heel soms schop ik, of duw ik mensen het bed uit. Of ik praat. En ik ga heel veel naar de wc toe altijd. |
Kinderen schreeuwen en rennen over de gang, mijn zusje komt thuis, mijn vader komt thuis. Bij ons is des nachts altijd wat te doen.
|
Iedereen slaapt. Mijn computer is aan 't downloaden. Meer boeiends gebeurt er niet.
|
Of ik kom thuis of ik zit nog te computeren, films te kijken of ben in ieder geval nog niet naar bed. Af en toe doet de kat iritant en wandelt m'n pa op en neer naar de wc.
|
Mijn zusje slaapwandelt en praat in haar slaap, m'n andere zusje is geruisloos, moeder scheld (!!!) soms in haar slaap, voornamelijk tegen mn stiefpa :D Stiefpa snurkt, net als ik :o
|
Ik praat in mijn slaap en mijn moeder snurkt. De hond wil ook nog eens gaan blaffen, maar over het algemeen is het enige wat te horen is mijn klok. Tik-tak-tik-tak..
|
Mijn vader en 1 van mn broertjes snurken, mijn moeder gaat om het uur naar de wc, mn andere broertje heeft het vaak benauwd en gaat rondspoken.
En ik... Ik kan niet slapen :rolleyes: |
Vroeger slaapwandelde ik vaak, maar nou is het gewoon muisstil. :o
|
Hier hoor je alleen van die typische nacht-geluiden. Maar op sommige dagen, als je heel goed luistert, hoor je vreemde geluiden uit mijn broers slaapkamer komen...
Zoals vanacht, ik lig daar lekker wat Urbanus strips te lezen, hoor ik opeens een soort gedempt "fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap-fap" en dan een gesmoorde kreet.... Daarna was het weer stil, maar na een kwartiertje herhaalde het zich weer, eerst het "fap-fap-fap" en daarna een gesmoorde kreet... Dit bleef dan uuuuuren doorgaan, dan hoorde je het geluid alsof iemand in een emmer zand schopt, en daarna niets... Als het nu nog een keer gebeurt ga ik poolshoogte nemen, want ik weet niet WAT hij daar uitvoert, maar het kan nooit goed zijn! |
M'n vader snurkt, en vaak heb ik daar geen last van omdat hij vaak pas om 3 uur ofzo naar bed gaat, terwijl ik als ik de volgende dag naar school moet wel zorg dat ik voor een uur in bed lig. Maar in de vakantie kom ik vaak laat thuis en dan ligt hij al te snurken, wat iets minder is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meestal breekt mijn fret de tent af s'nachts. gaat ie aan zijn tralies lopen sjorren, rammelen om aandacht :p soms hoor ik wat geritsel van me ratten, maar verder is het aardig stil in huis. :]
|
Ik heb hier (vooral "s nachts) veel mensen op bezoek. Altijd druk.
Soms sluit ik me dan op in m'n kamer. (Als semi-gezellige mensjes op visite zijn.) |
Als iedereen slaapt ben ik meestal nog wakker.Mijn dagen zijn wachten op de nachten :o
|
Citaat:
Ik slaap al een week ofzo van 3 uur 'snachts tot 1 uur 's ochtends (gemiddeld). Maar ot: m'n zus sliep vannacht bij mij op m'n kamer (bleef iemand logeren en die mocht haar bed gebruiken). Zegt ze opeens uit het niets: "M'n pillen (...) M'n lippen, ik heb m'n lippen nog niet gestift! Nouja, geeft niet voor een keertje" en draait zich weer om. Ze gebruikt nooit lippenstift ofzo :p |
's nachts als iedereen slaapt...
slaap ik ook. Soms ga ik eens naar het toilet, hoor mn zus in haar slaap spreken, hoor iets beneden, word ik bang, is het mijn vader die aan een of andere computer zit te prutsen om het te herstellen, ga ik terug naar bed en slaap ik opnieuw. |
Ik zou graag 's nachts leven (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En het zijn allemaal Hasseltenaars, dat werkt ook mee.
|
gister nacht toen ik allang hoorde te slapen zag ik een politie achtervolging :eek:. zag er eigenlijk heel grappig uit: komt een politie bus langs, heel hard. even later uit tegengestelde richting een auto heel hard, en weer even later dat busje er achteraan. vaagheid
|
Citaat:
Wàt een kutzin.:P |
Citaat:
|
Mijn vader gaat héél vaak naar de wc en m'n moeder ligt te snurken.
Ik doe volgens mij niks speciaals 's nachts. Héél af en toe word ik wakker met een hoestbui en sta ik op om even wat water te drinken. :) |
Citaat:
|
mijn vriend en ik praten allebei in onze slaap.
wat op zich niet zo vervelend is, alleen m'n vriend wil ook antwoord :confused: dus hij gaat tegen me aanduwen en praten net zolang tot ik antwoord geef en dan kan ie pas weer verder slapen. |
ik computervrij veel 's nachts
en mn moeder slaapt heel licht |
Ik ben nu een aantal The X-Files afleveringen aan het kijken :)
The Truth is out there! :) |
Als iedereen slaapt ga ik The Golden Girls kijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |