![]() |
Welke film heb je voor het laatst gezien en wat vond je er van, deel negentien
Masterclass, van Teeuwen. Best aardig, soms geestig, soms te lang. Had er meer van verwacht.
|
ook Masterclass. eigenlijk heb ik me doodgelachen
|
Ik vond Masterclass nog best aardig eigenlijk, had verwacht dat ik alleen de mensen uit mijn klas en mijn oude schoolgebouw leuk zou vinden, maar er zaten behoorlijk mooie vondsten in.
|
Verdomme, die ben ik vergeten te kijken :mad:
|
King kong (2005)
Erg vermakelijke film, maar het kon me niet 3 uur lang boeien na 2 uur zat ik al steeds te kijken hoelang nog. |
BARBAPAPPA the movie, gangster film kk vet
|
SAW II, leuke film maar ik vond hem een stuk minder dan deel 1.
|
Cinderella Man (2005)
Erg aangedikte Hollywood-elementen (muziek/sentiment) in deze verder goed geacteerde drama-film. Vermakelijk om te zien, alhoewel verre van perfect, dus. 3/5 Bad News Bears (2005) Remake van de 70s versie. Deze nieuwe is van Richard Linklater. Ongelooflijk humorloze film met walgelijk sentimentele scènes en stomme kinderen. Slechts bij vlagen droge humor, maar die momenten worden teniet gedaan door de Amerikaanse 'you can do anything, even if you're a retard'-mentaliteit. Billy Bob Thornton was me ook iets te braaf in de film. 1.5/5 Pink Flamingos (1972) Amateuristische dog crap van de bovenste plank :| Echt één van de slechtse films die ik ooit heb gezien. Extreem gore, ranzige shockfilm met extravagante personages/acteurs dat niet om aan te zien is. Het acteerwerk is uitermate slecht en het verhaal te flauw voor woorden. 0.5/5 Tron (1982) De eerste (?) film die veelvuldig gebruik maakte van 3d-computer graphics. In een wereld van polygoonblokken en draadmodellen vechten Jeff Bridges en kornuiten zich een weg uit een computerprogramma. Erg simplistisch verhaal, en de 3d-animaties hebben de tand des tijds niet doorstaan. Toch heeft het wel wat vanuit historisch oogpunt. 2.5/5 |
wat is een felm?
|
Never Ending Story, had ik ineens weer zin in. Falcor! _O_
|
Citaat:
Cast Away - Leuk hoor. |
van de koele meren des doods
beetje jammer, zeker als je het boek gelezen hebt. dan kijk je er toch heel anders tegenaan. |
Kan de mod die de titel heeft aangepast niet ook even 'wilke' in 'welke' veranderen? Zo klopt mijn hele klinkerverwisselgrap natuurlijk niet meer. (n)
|
The Chronicles Of Narnia,
Leuke film, mooi gemaakt ook e.d. (y) . Alleen is de film op vele punten wel erg voorspelbaar en ergerde ik me aan het feit dat ze elkaar om de 10 minuten omhelzden.. Ik vond mr. Tumnus wel erg schattig :bloos: . |
Citaat:
|
Citaat:
Requiem for a Dream, aangrijpend, vooral het laatste half uur maar erg mooi. |
alexander.
nouuu. ik viel in slaap :):) |
The cronnicles of Narnia.
We dachten eerst dat die niet draaide dus zouden we maar naar chicken little gaan, toen bleek dat Narnia toch draaide (y) Ik vond het een erg mooie film, mooi gemaakt enzo. |
The Golden Girls DVD1 - ****/*****
Helemaal geweldig :o Op en top Amerikaans, maar deze keer eens niet op een irritante manier. Net als in alle andere sitcoms is de humor hit and miss, maar de personages zijn optimaal en worden goed vertolkt. Daarnaast is het ook nog eens een serie met een solide dramatische inborst. Alleen jammer dat het niet de beste afleveringen zijn uit de reeks. Maar goed, DVD 2 zal binnenkort ook bekeken worden :o |
The Gladiator.
(y) |
The Three Kings - Wel aardig :)
|
Narnia, leuk sprookje!
|
Citaat:
Ik vond het een zeer geslaagde film, een aantal dingen wel wat voorspelbaar, maar ik houddddd van die droomwereld(en)<3 |
Wedding Crashers
leuk en grappig (y) :) |
:bloos: The perfect man :bloos:
Een walgelijke chickflick :) |
Saw 2
(y) :cool: |
yours mine and ours
was echt: sound of music meets cheaper by the dozen echt zoow voorspelbaar !! |
Azumi - De eerste Japanse film die heb ik gezien, maar ik vond hem geweldig!
|
Citaat:
|
Cool runnings
Best geinig af en toe, maar het was me toch te duidelijk een disney-film. Met dat stomme 'when you work hard enough for it, and you wish upon a star and with a teeny bit of magic, you can do anything!'. Okee, dat is misschien overdreven maar het was wel dat gezeik over hard werken en je dromen worden werkelijkheid. Piss. |
Kiss Kiss Bang Bang omg ik heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen om een biosfilm. Geniaal geweldig hilarisch :cool:
|
Wimbledon
Saai :o |
Samaritan girl- matig
Motorcycle diaries - leuk! |
Azumi
Gewoon geweldig. Die ene scène waar ze hun partner moesten doden vond ik wel wat te heftig. :o Donnie Darko Echt een geweldige film. Mooie beelden, interessant verhaal, puike soundtrack. (y) |
Simon
Ik kan nooit huilen in de bioscoop, maar nu ik hem thuis op dvd nog eens zag, huilde ik wel. Zó mooi. |
Lola Rennt
Wel apart, maar toch meer dan okay. |
The Bow (Hwal)
beelden zijn van betoverende schoonheid, de overaanwezige muziek is, ik citeer de filmkrant: "kitscherig". matig in vergelijking met eerdere Kim Ki-Duk pareltjes als Samaritan Girl, Bin-Jip, The Isle, Spring summer fall.. |
skeleton key...
Ik vond hem wel boeiend eigenlijk :o |
Five Card Stud
Beter dan gemiddelde western. Misschien zijn het meer de acteurd die het leuk maken om te kijken. |
Mean girls.
Ik begin op het punt te komen dat ik elke zin kan voorspellen, maar mijn gasten wilden hem graag zien. :/ |
Chicago
Mooi (y) Maar komt bij verre niet in de buurt van Moulin Rouge |
Mr Lucky
Voorspelbaar maar door Cary Grant is de film toch beduidend beter dan wanneer het een ander acteur zou zijn geweest. Tenminste, dat vind ik. ;) |
The Shawshank Redemption
Mooie film. Cabin Fever Ha-ha. |
Narnia, in 1 woord geweldig :D
|
Diarios de Motocicleta. Supermooi (y)
|
Citaat:
|
Venom
Saai standaard pg13 horrorfilmpje 4/10 (n) |
Nou staat er dus godverdomme nog steeds 'wilke film' (n)
|
A Love Song for Bobby Long OMG hoe geweldig kan een film zijn! Ik wil nog harder met Scarlett trouwen!
|
Mafia
omg waar ging dat over |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |