![]() |
Heb jij wel eens het leven van iemand gered?
Welke heldhaftige redding staat op jouw naam? Vertel (y)
|
Ik red dagelijks het leven van mensen, dat is toch niet zo bijzonder?
|
Citaat:
|
Nee. Daar doe ik niet aan.
|
Mijn pure aanwezigheid redt levens.
|
Ja, iemand in het water
|
Ik studeer ervoor.
|
Vu?
|
nope
|
Ik heb een keer een klein jongetje wat niet kon zwemmen uit het zwembad gehaald, nadat hij te ver in het water gelopen was en niet meer kon staan.
|
Ik vul vakken bij de Albert Heijn, als ik dat niet deed was er geen eten voor de mensen... :o
|
Albert Heijn is een winkel voor de koelakken. :mad:
|
Nee, maar ik ben wel van plan om daar een gewoonte van te maken.
|
Ik ben plasmadonor (en even bloeddonor geweest), misschien heb ik op die manier een leven gered.
|
Ik heb onlangs een oude opa opgeraapt die op de straat lag. Hij was waarschijnlijk overreden als ik hem had laten liggen, dus heb ik zijn leven gered ja.
|
Citaat:
|
Nee.
|
Ik red mijn eigen leven heel vaak.
|
Nee.
|
meiske uit zwembad met schoolreisje flikkerde in diep water en die kwam niet meer boven en toen ben ik der gaan halen. jeej
|
Mijn eigen leven, door snel weg te duiken toen een auto mij bijna onderreed :o
|
Ik ben van mening dat een glimlach een leven kan veranderen. Ik glimlach veel, dus ik gok dat ik veel mensen een ander leven heb gegeven.
|
nee
|
Heb ooit een oud vrouwtje opgevangen die viel.
|
Ik wordt alleen gered.
|
Citaat:
En je kunt iemands leven redden zonder dat je dat door hebt.. Nooit die doorstuurmail gekregen van dat sulletje en die boekentas? |
Wat een helden.....
|
Ik heb eens een 4-jarig kindje uit een slootje 'gered'.
|
Gegild toen de buschauffeur bijna ons van de weg reed door onoplettend gedrag. Niemand lette erop, ik wel. Ik ben een heldin
|
Citaat:
|
niet direct. Wel ben ik donateur van goede doelen wat, als het goed is, wel inhoudt dat ik mensenlevens red.
|
Citaat:
niet hysterisch :nono: |
:d
ik heb nu gewoon een beeld van een hysterische pp in een bus in me hoofd. sorry:p |
Citaat:
|
Citaat:
Vooral Bloompje (naamzoek ;) ) maakt het beeld compleet. :o |
Citaat:
|
HALLO ik wil de eer die mij rechtmatig toekomt!
|
Ok je bent hartstikke goed, de heldin die we allemaal willen zijn!
|
:cool:
|
Citaat:
Ontopique: Eh, nee, ik geloof het niet. |
Niet dat ik me zo kan herinneren.
|
Nee wel in een café in mijn eentje een gevecht gestopt terwijl iedereen bang toe zat te kijken. Sindsdien heb ik eeuwig respect in die kroeg :cool:
|
Citaat:
|
ooh hier ken ik nog een verhaaltje over:
vroeger was het zo een spelletje dat iedereeen bij ons speelde da was namelijk dat je iemand duwde en nen op tijd terugtrok en dan zei : k' heb je leven gered. en je verschiet daar altijd van dus toen ik 10 was wilde ik dat ook eens doen , en ik ging naar een vriend die daar dichtbij een grote vijver stond naar de eendjes te kijken. en ik wilde dat doen en ik ging naar hem toe en terwijl ik hem duwde struikelde ik en ik riep kheb je leven gered maar kon hem niet meer terugtrekken dus die jongen viel in de vijver was kleddernat en lag daar help help help ! niet echt ee heldhaftig verhaal :o |
Kraap zo nu en dan opaatjes van de weg. Trek mensen opzij als er een auto aankomt..
Maar meestal ben ik degene die gered moet worden.. |
Heb me mobiel even uitgeleend, zodat die man de ambulance kon bellen want ze vrouw kreeg een hartaanval en ze hadden geen telefoon. (y)
|
Ik heb mn vader zn xtc pillen doorgespoeld in een periode dat hij een beetje de weg kwijt was.Dikke ruzie om gehad maar achteraf was hij me dankbaar (y).Nouja is niet echt iemand zn leven redden maar het werd hem wel duidelijk dat hij niet zn leven moet verpesten met die troep.Ik kan me ook vaag herinneren dat ik ooit een vriendin van de weg geduwd heb toen er een auto aankwam (y)
|
Citaat:
ps. Het was niet de mijne |
Citaat:
Per ongeluk zeker? |
Citaat:
Die goede oude Kwibus, altijd op het forumgeel aanwezig :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |