![]() |
Oliebollen!!!
Oliebollen, ik kan ze maar niet uit mijn hoofd krijgen!! Ze zijn ook ZO lekker, toch??? Ik bezoek ook te vaak de gebakskraam bij mij in de burt en dan is te vaak ook echt te vaak! :nono: Maar hoe zit dat bij jou? Hoeveel oliebollen eet jij op oudejaarsavond?? Ik in ieder geval zo'n 20.... :eek:
|
Ik denk 1 of hooguit 2, omdat ik eigenlijk geen suiker eet, maar ze toch even wil proeven :p
|
ik lust geen oliebollen
|
Ik eet er op de avond zelf een stuk of 4 denk ik.
Had gisteravond oliebollenavond van de muziek, toen heb ik er wel 8 of 9 op ofzo:eek:. |
0
|
0
|
Ik heb er al 6 op.. Tegen oudjaarsavond ben ik ze wel zat, en ook vol van het gourmetten!
|
Waarom staat er geen 12 tussen. :(
|
Wat een belachelijke poll.
maar ik gok op een stuk of 2/3 en 1/2 appelbeignets. over de hele dag verspreid dan. |
0
ik vind oliebollen maar vies en eet ze dus ook niet |
Ik denk 0, ze zijn wel lekker maar ik ga ze niet kopen.
Heb pas 1 oliebol gegeten dit jaar (y) |
Eén want dat is genoeg (y)
|
Citaat:
|
0 want ik ben belg en daar doen wij hier niet aan
|
30, ik heb geen honger maar ik stop me vol.
|
0.
Ik vind oliebollen niet zo heel erg lekker. |
Ik ben dus zo'n beetje de enige echte fanatieke oliebolleneter, jammer.... :confused:
|
Citaat:
|
Ik gok op zo'n 2, maar ik hou eigenlijk meer van die appeldingen.
|
ik zal je dat overmorgen vertellen
|
30. of meer :o
|
Citaat:
|
Ik denk dat het er 0 worden, anders 1 of 2. Vind oliebollen lekker hoor, daar niet van. Maja ik ga op stap en zo, daar zullen ze wel geen oliebollen hebben. En van tevoren nog ff bij ons thuis zitten, en waarschijnlijk kopen we ook geen oliebollen. Wel hebben we wafels, ook lekker. :)
|
20 of meer
maar die passeren mijn mond dan wss 2 keer in combinatie met ettelijke liters bier dus maak er 40 van |
wat een VETTIGE zooi
|
Trouwens de beste oliebollenkraam van nederland staat hier om de hoek (Y)
|
Citaat:
Ik vind ze vies in ieder geval. |
Ik vind oliebollen wel lekker, mits goed gemaakt. Ik denk dat ik er een stuk of vijf wegpeuzel.
|
Eeen, heel misschien twee, maar meestal gewoon niet een.
|
Citaat:
jup maar niet op oudejaar, toch? ( en ik vind ze ook anders smaken :p ) |
Oke, ik neem het terug, er zit geen suiker in onze (eigengebakken :p) oliebollen, dus het zullen er wel meer worden :o
|
Dit jaar eet ik geen oliebollen/appelflappen enzo.
|
Ik neem denk k maar gewoon terug wat ik gisteren heb gezegd want er zijn zelfs hier gekken die er 30 eten... Ik heb er in ieder geval alweer 7 op, dus nog 13 te gaan. Ik denk dat ik boven de 20 ga uitkomen... :eek: (n) :nono:
|
ik hebb er nu al 6 op in een half uur, dus de 30 ga ik wel halen :cool:
|
Misschien eentje of zo, ik houd er niet zo van. :)
|
Ik heb er nu één gehad en ik denk dat ik er niet meer eet. Tenzij bij iemand anders ofzo... Dat weet ik nog niet.
|
Citaat:
Als het oliebollen bakken lukt eet ik er zoveel als ik trek heb, ik weet nu nog niet hoeveel dat is. Als het bakken niet lukt hebben we geen oliebollen en kan ik er dus ook geen eten. 'k ga zo iig nog wel appelflappen maken en die zullen vast wel lukken. De afgelopen weken heb ik er al redelijk wat op (geen 30 oid, maar wel een stuk of 15 oid?). En als het bakken niet lukt ga ik misschien 2 januari nog wel kijken of ze nog wat hebben...maar niet die vieze dingen van de AH (die dingen zagen er echt onsmakelijk uit :o en op de appelbeignets daar zat megaveel suiker - wat ik net als Bloem niet eet). |
Ik heb gestemd op 9, zoveel eet ik er ongeveer met oudjaar. Maar met nieuwjaar 's ochtend (nouja oke, 's middags) eet ik er ook nog een paar, dus uiteindelijk kom ik uit op wat meer. Vind ze erg lekker, mijn vader bakt ze altijd zelf. Vind ze wel alleen lekker met oud en nieuw, en heeeel af en toe op de kermis ofzo.
|
twee grote en drie kleintjes
(heb ik niets beters te doen? ja vast wel) |
Ze waren zo vies, volgend jaar eet ik er geen enkele.
|
1 :p
|
Uiteindelijk 4 op
|
uiteindelijk 2 op
en toen was ik het alweer zat(Y) |
Ik heb er gister twee gegeten :)
|
Uiteindelijk 35 op....
|
Geen
Wel twee appelbeignets |
gister over de dag verspreid heb ik er 3 op. dat vond ik genoeg.
|
Gister 0. :p
Vandaag: toch wel meer dan 2. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |