![]() |
pijn op borst
ik heb sinds een tijdje dat ik vaak pijn op de borst heb en dat wordt steeds zwaarder. Mn polsen schijnen een rode paarse kleur te krijgen en ik ga nogal trillen volgens mensen om me heen. Zelf krijg ik daar weinig van mee. Weet wel dat ik niks in mn handen kan houden. Weet iemand wat dat zijn kan?
|
lijkt me WEL iets om mee naar de dokter te gaan
|
hyperventileren? Paniek aanval?
Maar als je denkt dat het serieus is, gewoon naar de huisarts gaan, die kan je gerust stellen waarschijnlijk... |
Waar zit de pijn precies? Hoe zou je de pijn omschrijven (stekend, drukkend, ofzo)?
Je beschrijft dat je weinig meekrijgt van wat er gebeurt: hoe voel je je dan op zo'n moment? Val je ook flauw? Hoe vaak heb je dit en hoe lang duurt zo'n aanval dan? Overigens zou ik wel even naar de huisarts gaan :) |
stekende pijn in mn borstkas, bij mn schouderbladen en in mn armen. Ik krijg idd er weinig van mee. Ik voel me heel raar in mn hoofd. net of je half slaapt ofzo. Kan behoorlijk lang duren. iig een paar uur.
|
lijkt me niet erg gezond eerlijk gezegd, volgens mij is een bezoekje aan de huisarts wel heel erg verstandig...
|
Klinkt idd als iets voor een huisarts.
|
Leg eens wat meer uit over de pijn. Wat preciezer. Beide armen? Naar je pink toe, naar al je vingers, niet naar je hand? De druk op de borst; word je ook echt benauwd, voel je het in je hart, waar voel je het precies? Je wordt niet duizelig of iets dergelijks?
Maar inderdaad, jij moet spoedig naar de huisarts. Maak het liefst meteen een afspraak, want met dit soort dingen moet je écht niet spotten. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, niet om de TS bang te maken. Waarschijnlijk is er niet zoiets ernstigs aan de hand, maar ga alsjeblieft wel gauw naar de huisarts :) |
Citaat:
Uiteraard kan t voor iedereen anders zijn, dat is met (bijna) alles zo :p |
Citaat:
Dat eerste gedeelte ging ook niet echt over hartklachten. @ TS: hoe is het afgelopen? Bij de dokter geweest? |
Ik had laatst ook een aantal maanden vreselijke last van pijn in mijn borst. Dan aan de linkerkant, dan aan de rechterkant, in mijn armen, rug en polsen. Heel erg scary! :eek:
Op het gegeven moment werd er een röntgen gemaakt van mijn hart/longen, niets op de zien. De dokter dacht toen aan verstopping van mijn darmkanaal, dat kan helemaal uitslaan vanaf je slokdarm naar de borst (door een soort filevorming). En nu is het over, door speciaal soort magnesium pilletjes. Misschien is dit het ook bij jou, ookal klinkt het raar. Ga in ieder geval gewoon naar de dokter, anders kom je er natuurlijk nooit achter. Daar is hij natuurlijk voor :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |