![]() |
Topkijkers
vanavond om 20:30 op Talpa. de opvolger van kopspijkers denk ik? Het is in ieder geval een jaaroverzicht met cabaretiers e.d.
|
Mjah, ik vraag me af of het net als kopspijkers wordt. Dat was al op zijn retour en als dit een soort vervolg wordt heb ik er weinig vertrouwen in. En daarnaast is Jack Spijkerman ronduit irritant en niet grappig hoewel hij er zelf van overtuigd is dat hij de grappigste man op aarde is.
|
Hm. Ze hebben op zich de juiste namen weer, en naar ik aanneem een lange voorbereiding, dus het zal best grappig worden.
|
Ik heb net een klein stukje gekeken. Och ja, een beetje meer van hetzelfde he.
|
dit is toch niet de opvolging? topspijkers is er ieder jaar rond oud en nieuw
|
Citaat:
En ik heb maar 5 minuten gekeken. Die 5 minuten waren zó erg kopspijkers-a-like dat ik gelijk weggezapt heb. |
Citaat:
|
vrijwel alle fragmenten kwamen uit de laatste paar afleveringen van Kopspijkers....zéér jammer...ze hadden best fragmenten uit de rest van het jaar kunnen laten zien...een gemiste kans..
|
kheb et gezien. vond sommige stukjes wel grappig. maar ja idd.. allemaal filmpjes die ik al had gezien. vond ik wel erg jammer. Viel me een beetje tegen.
|
Ik ga toch zeker geen talpa opzetten, waar zie je me voor aan man.
|
Citaat:
|
Ik vond het wel grappig dat ze af en toe Jack Spijkerman disste met zijn overstap.
|
Citaat:
Heb het einde van het programma niet gehaald, té saai met al die oude filmpjes.. |
Citaat:
Ik vond de grappen lang niet zo leuk als in kopspijkers en zoals al eerder gezegd werd de grappen over Talpa en de overstap van Jack kwamen nogal geforceerd over en waren irritant en zeker niet grappig. |
Ik heb het stuk voor de reclame gezien. Aardige fragmenten, flauw filmpje, en Jack Spijkerman is nog altijd irritant.
|
Citaat:
|
Ik vond Jack ook niet meer zo "natuurlijk" overkomen als eerst. Hij had echt zo'n gezicht van "nu moet ik grappig zijn dan stijgen de kijkcijfers".
|
Ik was helemaal vergeten te kijken!! :(
Maar ik heb dus niet zoveel gemist?? |
Citaat:
|
Jack was zo als gewoonlijk weer erg irritant, alleen nu nog een graadje erger en inderdaad erg geforceerd. Ik heb niet alles gezien, maar al die filmpjes kende ik al en waren vaak niet grappig.
En die grappen over de overstap naar Talpa waren er alleen maar om het imago van Jack Spijkerman weer wat te verbeteren. net of zijn hypocriete gedrag weg valt te lachen met een paar samen met hem bedachte grappen (n) |
Nogal geforceerd allemaal, en absoluut niet vernieuwend. Jack Spijkerman is gevallen voor het grote geld en maakt daar domme grapjes over. (n)
Commerciele rotzooi met teveel reclames er tussendoor. Ik vond alleen die Bohemian Rhapsody parodie wel grappig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als die AH-medewerker de voorafgaande jaren had lopen schreeuwen dat Dirk-medewerkers het alleen maar deden voor de loontjes en dat DVDB zelf een smerige poel van verderf was, dan zou hij daar toch echt wel op aangekeken worden.
|
Inderdaad. Het maakt mij echt niet uit als iemand naar een andere zender gaat voor het geld, waarom ook niet? Maar ga niet eerst hard lopen schreeuwen dat je dat nooit zou doen en anderen lopen afzeiken en vervolgens wel gaan (n)
|
Citaat:
|
Vandaag eerste aflevering van "Koppensnellers".
Ik vond Spijkerman echt godsgruwelijk irritant. |
Citaat:
volgende week dan maar ff een mening vormen :p |
Het was nieteens slecht te noemen.....dat zou een belediging zijn voor het woord 'slecht'....
Ik denk dat 'waardeloos' het et beste omschrijft.... Voor iemand ie jaren met spijkers en hamers heeft gewerkt slaat hij de plank volledig mis... |
Het was zó ontzettend niet grappig.
|
volgens mij ga ik volgende week niet eens kijken als ik dat zo hoor;)
|
Behalve het vertrouwde bier schijnt coca cola tegenwoordig ook goed in Jack's straatje te passen. Leve de product placement.
|
Het was niet veel slechter dan de laatste afleveringen van Kopspijkers.
|
Ik vond het best aardig vandaag.
"Bij de mensen thuis" had niet gehoeven. En dat is een understatement. Verder is er qua niveau niets veranderd ten opzichte van het laatste seizoen bij de Vara. |
'k Vind het grootste gedeelte echt ouwe lullen-gedoe, maar dat vond ik bij Kopspijkers ook na een tijdje wel.
|
Citaat:
|
Cabaret aan het einde is te kort, het stuk 'bij de mensen thuis' had een paar leuke grappen maar werd veel te overdreven geacteerd en de het muzikale stuk met de nieuwslezeressen kon me ook al niet boeien.
|
In alle recensies die ik heb gezien werd het helemaal afkraakt. Ben benieuwd hoeveel kijkers van de 1,2 miljoen ( :eek: ) van afgelopen weekend er komende zaterdag weer kijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |