![]() |
[mario kart double dash] ontwijken blauwe schilden
Wie kan t en hoe moet t. T lukt me de laatste tijd wel af en toe maar toch nog te weinig naar me zin. Weet iemand wat de tactiek ervoor is?
|
die blauwe schilden gaan op de nummer 1 af en raken die altijd
onderweg raakt ie soms ook iemand die niet eerste ligt maar das een beetje geluk denk ik |
Volgens mij kan je alleen met hele rare capriolen en veel geluk die blauwe dodgen. Er zijn geen skills voor ofzow. Dacht ik.
|
Peach heeft een schild dat haar beschermt, lalala.
|
Als je hem aan ziet komen kan je dan niet zo'n groen schild recht naar achter gooien zodat ie daarop botst?
|
Hij hoeft je in bepaalde omstandigheden niet persé te raken, maar dit heb je vrijwel altijd te danken aan puur geluk.
|
Naarmate je het meer probeerd zal je merken dat het steeds vaker lukt, eerst hadden we ook de instelling dat t nooit zou lukken, maar nu proberen we het steeds en lukt het ook steeds vaker.
|
k heb ergens gelezen dat een bom op het goede moment achter je gooien werkt.
|
of je laat de nr 2 even voor zodat hij dat schild op ze anus krijgt
|
Maar dat is vaak weer funest voor je winkansen, zeker als je op 150 CC speelt.
|
bij mario kart op de N64 was het zo, dat als je de afvuurknop inhield het een schild (rood/groen) achter je wagen kwam te hangen. Als het blauwe schild daar dan tegen aankwam waren ze gewoon allebei weg.
|
Dat lijkt me niet, want volgens mij onplofte dat blauwe schildje ook als het ergens tegen aankwam.
|
Met een ster natuurlijk. :D
|
Citaat:
|
je moet dan afgevuurt wordfen door een kanon .
je weet wel ,dat je heel hard gaat . je kan dan ook niet door bliksem geraakt worden . en een ster wil ook weleens helpen . |
Citaat:
|
In een gat rijden helpt ook.
Dat kost minder tijd dan de lucht in vliegen door zo'n vliegend schild. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een ster krijg je alleen nooit als je eerste staat. Dus het zou t makkelijkste zijn om hem te ontwijken net zoals je een rood schild zou ontwijken. |
Citaat:
|
Face it, de enige echte manier om te voorkomen dat je wordt getroffen is door even gas terug te nemen, zodat je niet langer op kop ligt.
|
Citaat:
|
heeft er dan nog nooit iemand anders er gewoon in een bocht eentje ontweken door op het juiste moment de turbo slip los te laten???
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat maakt het al weer een stuk minder charming. |
I seen it happen.
|
Maar meestal ben je gewoon de sjaak als zo'n aap besluit om een vliegend schild af te vuren.
(en daar bedoel ik niet mee dat je alleen maar de sjaak bent als Donkey of Diddy zo'n schild afvuren :D ) |
Je moet zo`n blauwe drift boost gebruiken op het moment dat het schild vlak achter je is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |