![]() |
Wie weet een leuk en betaalbaar restaurant in Rotterdam?
Ik wil volgende week uit eten gaan in Rotterdam en ik heb een beetje rond gekeken op internet maar niets kon me echt overtuigen. Wat vinden jullie een gezellig, betaalbaar, goed bereikbaar restaurant in Rotterdam?
Verduidelijking eisen: - Liefst minder dan 20 euro voor 3-gangenmenu, max = 25 euro. - Goede aansluiting met openbaar vervoer (metro of trein). - Gezellige sfeer, leuke bediening. - Keuken: Het liefst Italiaans, Grieks, Frans, Internationaal of Aziatisch. |
zomaar even gegoogeld :)
http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=432657&lng=nl |
Streetlife. €3,75 voor een prak. (y)
En anders de Bazar ofzo. |
de Bazar is leuk maar wel iets duurder denk ik voor drie gangen. Het is een 'wereldkeuken' dus ze hebben gerechten uit allerlei landen op 1 kaart.
Bij de Heeren kan je een 4-gangen menu voor 14.50 krijgen en dat is echt lekker, vind ik. Zit op loopafstand van metrostation Blaak. Naast CS zit een goed Italiaans restaurant, volgens mij heet het Basso ofzo, maar ik weet niet hoe duur het is. Volgens mij niet echt duur. Prachtig Afrika is ook een leuk restaurant, echt heerlijke Arfrikaanse gerechten, is ook gezellig, en weer eens wat anders. |
Rafaello's... kun je heerlijk italiaans eten voor <10 euro...
|
ik heb nu twee keer in een dim sum restaurant gegeten, erg lekker en echt chinees (dus niet alla de nederlandse chinees ;) )
het zit aan een heel groot plein (naam weet ik niet) midden in het centrum waar ook de pathe zit (vlakbij centraal station en een plaza). duidelijker kan ik het niet omschrijven neem wat dim sum gerechten en 1 a 2 hoofdgerechten en je hebt meer dan genoeg nog ff gegoogled --> het heet grand palace en het zit op het schouwburgplein 54 hier nog een recensie http://www.iens.nl/restaurantsVan/Ro...nt.htms?r=2263 |
Hardstikke bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik ga ze straks allemaal even opzoeken via iens.nl en dinnersite.nl.
Is iemand weleens in "A Proposito Trattoria" geweest, een Italiaans familierestaurant onder het gebouw van Nationale Nederlanden. Het is dan niet echt een leuke lokatie, maar binnen schijnt het erg gezellig te zijn. Ook schijnt het eten lekker te zijn en bovendien nog eens betaalbaar ook. Kent iemand dit restaurant? En zo ja, wat vond je ervan? |
Ik vind 20€ voor een drigangenmenu eigenlijk echt wel weinig hoor :s
Of je wilt gaan uiteten en wilt er wat geld aan spenderen, of je blijft beter thuis, alle das mijn mening dan toch. |
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk heb ik nu niet meer dan 25 euro p.p. over voor uit eten gaan. Het leuke gaat voor mij dan ook niet in het prijskaartje zitten, meer in het gezellig uit eten gaan en dat moet mogelijk zijn voor < 25 euro. Je hoeft toch niet meteen naar restaurant Parkheuvel te gaan om gezellig uit eten te gaan en gelukkig maar. |
Dat vind ik ook (y)
|
De prijs lijkt me er vooral erg aan liggen wat je eet en drinkt ed... Maar goed...de Bazar idd (nooit geweest, maar naar horen zeggen is dat redelijk te doen). Er zit in Rotterdam ook een restaurant dat 'de Eend' oid heet...is volgens mij ook betaalbaar (vroeger iig wel, volgens mijn ouders ;)). Zelf ga ik altijd graag wokken. :o Dat is betaalbaar (€17,50 + drinken en dessert bij Mr. Wok (bereikbaar met de tram)) en dan kan je tenminste lekker zelf kiezen wat je eet. ;)
|
http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=2872&lng=nl
Weet alleen niet wat voor eten ze daar precies hebben. Op die site kun je btw ook zoeken naar restaurants...op prijs per driegangenmenu, stad, keukens, enz. Erg handig dus. ;):) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |