![]() |
Welke is het best (of in geval van bagger vinden: het minst slecht)?
1.
Wees jezelf Dus wees de zon Wees de stralen Die ver-schijnen Wees jezelf Ik wou dat je het kon 2. Wees jezelf Dus wees de zon Met zijn stralen Die ver-schijnen Naar het punt Waar het begon En om te bewijzen Dat hij niet loog Schonk hij je Hemel tranen En tot slot Een regenboog Wees jezelf Ik wou dat je het kon 2.2 Wees jezelf Dus wees de zon Met zijn stralen Die ver-schijnen Naar het punt Waar het begon En om te bewijzen Dat hij niet loog Schonk hij je Hemel tranen Wees jezelf Ik wou dat je het kon |
Ik vind 2.2 het best... ik vind ze geen van allen bagger, ze lopen goed, ze hebben een soort vrolijke uitstraling...
|
ja ik kan nie kiezen tussen 2 en 2.2... alletwee even goed, ze hebben net iets meer dan de eerste, sorry kan het niezo goed uitleggen
|
Citaat:
xxxx |
Ik vind 2.2 ook de beste.
'hemel tranen'spreekt me namelijk erg aan hij is erg mooi. |
Ik ga voor 2.2 :)
|
IK erger me alleen een beetje aan de laatste zin "Ik wou dat het kon" maar dat kan ook komen omdat het me erg doet denken aan een gedicht dat ik ooit schreef... Ik vind het jammer van het geheel. Maar das enkel mijn mening:)
:D rupsje |
2.1
ben weer eens de enige :) en kan het je niet uitleggen...2.1 komt bij mij gewoon het minst geforceerd over, en het duidelijkst... |
Tnx allemaal. :)
Laatste zin was ik zelf ook niet zo tevreden mee... :S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |