![]() |
Waarom kan een aanraking zo geweldig voelen?
Zelfs als mijn vriendin alleen haar hand op mijn heeft liggen ofzo, gaat mijn hart al helemaal te keer. Echt een heerlijk gevoel.
Maar ik vind dat zo vreemd. als mijn zusje, oke, slecht voorbeeld, een gewone vriendin me helemaal omhelst dan voel ik echt helemaal niks hoor. Het is niet dat je elkaar al zoveel langer kent, want mijn vriendin die ik nu heb, ken ik al van mijn basis school. Maar ik vraag me af hoe dat bij jullie zit, en hoe lang jullie dat gevoel hielden. Ik ben gewoon bang dat ik dat gevoel op een gegeven moment niet meer krijg. |
Manneke, da noemen ze Liefde :D
Sorry, k kan echt niks anders verzinnen... :) |
Citaat:
Sex -> L&R. |
moet hij toch wel weten???
Hij heet Mr. Love!! :D :D :D |
Citaat:
|
Hmm.. Ja ben het denk ik maar met de eerste spreekster eens :)
Ik heb dat ook alleen bij m'n vriend en ik ben ook bang dat ik dat gevoel ooit niet meer zal hebben... Maargoed, daar gaan we niet over nadenken nu :) Ik hou van em :) |
Ik dacht altijd dat dit soort verhalen onzin waren. Sinds kort weet ik beter. Je kan je bij iemand op wie je verliefd bent zooooo goed voelen dat de simpelste aanraking van haar (in mijn geval dan) er al voor zorgt dat je je geweldig voelt. Dat komt omdat ze ermee laat blijken dat de gevoelens van beide kanten komen (denk ik).
|
Citaat:
|
Heerlijk als je vriend[in] je aanraakt hè? Ik zou mijn vriend wel uren kunnen vasthouden.. Hem gewoon aanraken, zijn huid voelen! Heerlijk! :) :o Mjah, ook ik ben bang dat ik of hij dit gevoel niet meer zal hebben... Maar goed! Je kan wel bij alles onzeker zijn op die manier.
|
Ow, ik wil dat oooook!!
Maar ik ken het gevoel, alleen dan niet bij een vriendje maar bij de jongen op wie ik verliefd was... :( |
heerlijk dat gevoel toch :)
dat soort dingen maakt het zo fijn... zo vertrouwd... |
de kik dat het van een jongen is...wie dan ook...nee toch nie allemaal!alleen degene voor wie ik stiekem een boontje heb...geloof me ik heb al een hele plant!!!
*bue* -xxx- |
komt door de liefde waarschijnlijk...
heb ik ook last van word van een zoen al geil :) |
dat gevoel ken ik ook wel.
|
Citaat:
Maar het gaat juist om die kleine aanraking. Als je verliefd bent, wordt je daar gewoon al helemaal happy van. hmmmmm, heerlijk. Ik wil echt voor altijd verliefd blijven :D |
:( *denkt aan haar lievig gezichtje als ze in m'n armen slaapt*
haar zacht gesnurk, en kleine tandjes. het gevoel van haar borstkas die ritmisch onder mijn arm uitzet en inzakt. ik wou dat ik de moed kon opwekken mijn gevoelens voor haar duidelijk te maken. :( |
oh heb ik ook, toen ik mijn vriend 2 maanden niet had gezien en ineens weer een weekje zag toen de eerste dag toen hij me ineens aanraakte toen ik op de bank zat ofzo. godsamme me hart sloeg op hol en ik voelde me gewoon helemaal week worden en rillingen schoten door mijn lijf... aan het eind van zo een weekje heb je dat ook nog natuurlijk maar gelukkig is het dan wel wat minder intens... anders zou ik het ech begeve...
ja ik ben gelukkig :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |