![]() |
Chuck Berry
Niet alleen Chuck Schuldiner is populair , maar ook Chuck Berry. Zijn er hier ook mensen met een voorliefde voor deze geniale muzikant?
- School Days - Oh Carol - Promised land etc. etc Prachtige opnames met John Lennon en Keith Richards , vertel!! En niet te vergeten , o.a bekend uit Pulp Fiction ; You can never tell |
Hoe cool is Johnny B. Good. Verder ken ik niets van de beste man. Zal me er deze wwek eens in gaan verdiepen. En nee dan bedoel ik niet anaal.
|
Ik dig Chuck Berry, Chuck had ook de moves!
Live filmpje uit '65 "Johnny B. Goode". http://www.youtube.com/watch.php?v=6...=chuck%20berry |
chuck! zaligheid in al zijn glorie! :D
riding along in my automobile, you never can tell, johnny b good, etc(Y) echt geniaal! beter dan die prutser Elvis(N) |
Jahaaaa!!!
Chuck Berry is zo ongeveer de uitvinder van Rock and Roll! Prachtige gitaarrifjes! |
(y)
|
chuck berry is gaaf ja.
|
toen ik in de 1e klas van de middelbare zat kocht ik in six flags :o voor 8 gulden een rock 'n roll cd waar chuck berry op stond. Sindsdien vind ik die jaren 50/60 rock 'n roll liedjes zo leuk :)
"It's gotta be rock - roll music If you wanna dance with me" (y) |
Ik heb een hele CD van Chuck Berry. En na 3 nummers hetzelfde deuntje is het wel genoeg. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriend van me vind het helemaal geweldig. Ik vind het wel tof, maar ik heb geen songs van 'm.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet je na gaan. Zo'n lage standaart heb ik en toch vind ik het al kut. Hoe kut moet het dan wel niet zijn?
|
heeft iemand het filmpje gekeken? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb overigens de clip ook gezien , en die was érg goed |
Citaat:
|
Erg gave on-stage artiest, met zijn beroemde 'duck-walk' alleen erg jammer dat hij op het eind van zijn carriere een erg hoge eigendunk had van zichzelf.
Maar dat neemt niet weg dat Chuck voor veel artiesten(Clapton, Dylan, Rolling Stones, Beatles) een groot inspiratiebron was Of zoals John Lennon al zei: If you had to change the name of 'rock and roll' you might as well change it in to "Chuck Berry" |
Citaat:
Maar die hoge eigendunk is overigens geheel terecht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik geloof alles wat Clapton zegt |
Ik heb me nooit zo verdiept in zijn werk (eigenlijk niet voldoende in het gehele rock&roll-oeuvre, maar dat geldt voor de oorsprong van meerdere genres :o). Wat ik toevallig wel van hem ken, vind ik puik. Die live opname die hier is gepost is trouwens (y)
|
Citaat:
Hij is inderdaad goed en verdiend meer respect dan Elvis, maar ik vind het niet heel prettig om naar te luisteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eh ik ken het eigenlijk maar amper, zal wel es wat gaan downen. |
hij dee die duckwalk voor de eerste keer toen hij ongestreken kleren had gehuurd en de vouwen wilden verbergen.
maar dat terzijde |
Citaat:
|
hij zat toch aan kleine meisjes van 13 (n)
|
Qft?
Ik ben echt te oud voor dit Forum. :( |
Pff idd Rhinus, ga 'ns met je tijd mee lol
|
ik heb ook geen idee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Chuck _O_ Held _O_
Toevallig afgelopen oud en nieuw nog een paar nummers van em gespeeld :) Geweldige muziek, maar niet voor te veel. k Vind vooral de timing van z'n zang geweldig, net of-ie "maar wat doet". Maar et klopt altijd :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |