![]() |
Hoezee weer een nieuwe rage uit Japan: Pet Trees
Jaaa waaren het vroger computerbeestjes (tamagotchi), tegenwoordig sleur je gewoon je levende plant mee! In Japan zijn ze er al helemaal gek van: Pet Trees.
Citaat:
http://www.firebox.com/pic/p1123b.jpg http://www.firebox.com/?dir=firebox&...oduct&pid=1123 Wordt dit een rage? Wat vind jij ervan en wil je er ook een? Vertel! :eek: |
Ik vind ze er übercool uitzien en ik wil er wel een. Helaasch ben ik blut. :(
Ik weet niet of het een rage wordt, want ik heb er nog niemand over gehoord. Als het wat bekender wordt zou het de potentiële nieuwe tamagotchi kunnen worden. :) |
Tis best wel gaaf
|
IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL :o :o
|
Het wordt geen rage want je kan er geen drol mee en ik hoef ook echt niet zo'n ding maar ze zien er inderdaad wel grappig uit. :)
|
hehe, r0x0r
|
Zal ik er èen kopen? Adviseer mij. :p
|
Aan de andere kant weet ik niet of je zo'n webwinkel wel kan vertrouwen. Hmm.
|
Ik wil er ook een kopen, hoe blut ik ook ben. :o
|
Ik ben over een week jarig en ik wil een origineel cadeau voor mezelf, dus. :o
|
Ze zijn zes euro, ffs :D
Ik vraag me alleen af of dat wel goed komt met zo'n ding als je 'm aan je sleutelbos hebt. Hij moet wel voldoende licht krijgen. |
Ik denk dat het wel te vertrouwen valt, het ziet er redelijk professioneel uit. Bovendien is het maar 7 euro. :o
|
Citaat:
|
Nou ja, toch 7 euro. :o
|
Waarom zou een webshop mensen bedonderen voor 7 euro :s
|
hehe idd.
|
Nou, als 10 mensen iets kopen heb je toch 70 euro. :D
Ik zie dat je alleen via vooruitbetalig en rembours kan betalen, moet ik natuurlijk wel ergens m'n tan-codes vandaan zien te halen. :D Als dat lukt koop ik er 1. :o |
Het zijn allemaal vetplantjes natuurlij. Anders zouden ze veel te snel doodgaan met al die onverantwoordelijke sukkels die zo'n ding kopen omdat het 'schattig' is. :)
|
Ik heb er 1 gekocht. :D De Flower Rance met de bloem. :o
|
Zo stoer, wel veel geld voor zo'n klein dingetje, maar als ze zo ergens in de stad te koop zouden zijn dan zou ik er misschien wel eentje kopen.
|
Typisch Japan.
|
Ik vind ze zo cute, ik wil er ook één. :bloos: :o
|
Best vette dingen
|
Ze zijn best vet geloof ik, maar met zon ding aan mijn sleuterbos of mobieltje is ie binnen een week dood. Dat garandeer ik je. En ik heb trouwens een te slecht geheugen om steeds te bedenken "ohja ik moet mijn plantje nog voeren!"
|
Dit is echt wel Pimp ass, adopteer je eigen plant! Ik ga mijzelf echt wel foster parent maken van zo'n ding. :D
|
Ik moet het in ieder geval niet hebben
|
Citaat:
|
Ik wilde eigenlijk alleen een :rolleyes: posten maar toen las ik de reacties en merkte ik dat sommigen ze echt wilde hebben.
Schokkend. Een plantje in een sleutelhanger:| |
Ik moet zoiets ook niet hebben. Ik heb al 1 plant op mijn kamer, en die heeft het al zwaar genoeg! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf als die plant gaat groeien :S
|
Haha, ik wil hem ook! :D :o
|
Wat schattig. :bloos:
|
Citaat:
Daarom juist, ik vraag me af wat je met zo'n plant moet. En waarom je niet beter een gewoon mooie kan kopen en die in je kamer kan neerzetten. |
Het is gewoon een leuke gadget. :o Bovendien kan ik 'm net zo goed in m'n kamer hangen.
|
Citaat:
|
achterlijk (n)
|
Wederom bevestigd: die Japanners zijn stapelgestoord.
Japan <33333333333 |
Citaat:
|
Wedden dat ze er veel mee verdienen. Japanners zijn slim, waren ze in Europa maar altijd zo innovatief
|
Ik hoef 'm ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Japan is sowieso <3.