![]() |
welke dope ga jij gebruiken deze avond
Ik heb 4 gram sos helemaal voor me zelf *verliefd*
EN DAT GA IK LEKKER NIET DELEN (y) waar gaan jullie helemaal aan kapot vanavond ? |
2 mitshubichi's of meer
|
Citaat:
ik heb 2 gram dure hash, en die ga ik wel delen (y) |
geeltje wiet, en dat heb ik gedeeld, maar maar 2 mensen wilden blowen :o
|
Gister aan de mckennai paddo's, 2 porties met blender door de vla en eten. Het werkte als vanouds (y) , tevens was er ook wiet.
|
Ik had een mooie fles voor mezelf.
Champagne, brut :). |
Ik ben te brak om nu nog ergens aan kapot te gaan, maar morgen ga ik DXMen :D
|
Ik heb gister samen met mijn beste vriend een thee'tje getrokken van 14 gram eigen teelt psilocybe cubensis. We hadden samen het huis voor ons alleen. Dit is mijn meest intense psychedelische ervarin ooit geweest. Voor het eerst is mijn complete ego gestorven. De muziek was soms helemaal stil komen te staan: eeuwigheden in een fractie. Ik heb op een meest diepe wijze contact gelegt met mijn poezen. Een beter wijze om mijn nieuw jaar te vieren had ik me niet kunnen wensen.
|
ik had bier hasj en een fles champagne
ik deel altijd alles |
leftover bier en wiet gaat vanavond nog wel op
|
Citaat:
|
ik had gelukskoekjes van de chinees ^^;
'wees niet zeker van uw zaak' |
wat is s.com tering langzaam zeg :|
|
Ik plande alleen op LSD en hasj/wiet... maar er kwam keta, coke, mdma en ghb bij :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb op O&N lekker aan het bier, de whiskey, joints en erwtensoep gezeten.
|
Citaat:
Hey, hoe heet die soep die je in duitsland en oostenrijk enzo kan krijgen, met die deeg balletjes erin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
keta (L) :D |
Citaat:
Ik ben zelf ook wel n beetje van de waagseltjes maar kom op hey. Als je uitdaging zoekt in je leven moet je misschien eens batterijzuur of anale sex proberen? Wat keta betreft... geloof dat ik daar binnenkort toch maar es aan moet gaan geloven ;) |
Appelcider. Van wel €0.89 de fles. (Y):D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:P |
Citaat:
By the way, MDMA=cannabis? :confused: |
ik gok dat de wiet MDMA heet :p
|
Een heerlijk biertje :)
|
Werkelijk zeg.
Hebben jullie nou allemaal je harses zo verneukt dat niemand doorheeft dat ik misschien (+cannabis) bedoel ipv = omdat de = op dezelfde toets zit als de + en ik te erg verneukte harses heb om de shift in te duwen? :P Magoed, ey Will, al die dingen en meer zijn ookwelles in 1 nacht op mijn pad gekomen, maar weet jij van al die dingen wat met mekaar samengaat en wat mekaar tegenstaat en wat daar de eventuele effecten van- en oplossingen voor zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
*volgende week weer* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |