![]() |
Welke belangrijke dingen staan er voor jou dit jaar op de planning?
Ik ga eindexamen doen en studeren! Nja als ik slaag:p.
En ik word 18... ok weinig boeiends dus.. en jullie? |
Ik ga me zo scheren en fris douchen.
|
- ik word over 5 dagen meerderjarig
- slagen voor m'n vwo (hopelijk) - ik ga iets leuks studeren, al weet ik nog niet helemaal wat ( :bloos: ) - een beetje over m'n sociale dilemma heenkomen - uhm, vrij en blij zijn |
Ik hoop er een leuk jaar van te maken, voor zover ik weet niets speciaals.
|
Afstuderen
Solliciteren Verhuizen |
Citaat:
Hopelijk. |
Ik ga al m'n shit verkopen vervolgens ga ik op reis en ik kom dit jaar niet meer terug. :)
|
Propedeuse halen
|
huis, aanmelden landmacht, indien niet in aanmerking komend, werken tot nieuwe schooljaar en dan naar school en mogelijk rijbewijs B halen
|
Dit jaar wel mn propedeuse halen. Verhuizen en misschien op kamers gaan wonen. M'n rijbewijs halen.
|
Citaat:
|
Het record soepstengelseten vestigen.
|
Rijbewijs halen
Voor m'n examen slagen Studeren en op kamers gaan |
Afstuderen en aan een nieuwe studie beginnen.
|
Zelfstandige woonruimte (zoeken en) betrekken.
Nieuwe baan vinden. |
Rijbewijs halen.
Gelukkig zijn/ blijven. Maar dat gaat niet echt samen. |
niet zoveel bijzonders, alleen dat ik over ga ofzo?
|
ik ga op vakantie naar spanje.
en dat vind ik toch best belangrijk :] |
Kamer vinden en bijbehorend uit huis gaan
Bachelor halen Aan master beginnen Ouders 25 jaar getrouwd En nog veel onbelangrijke dingen |
ik word 18
ik doe eindexamen en ik slaag |
Ik doe nooit iets belangrijks.
|
Citaat:
Ik wil mijn A-tijd zwemmen (maar of dat eens gaat lukken :s) |
- Tentamen op 5 januari halen zodat ik kan afstuderen;
- Dus ja... daarna dus een afstudeerplek zoeken en mijn afstudeeropdracht halen; - Indien alles supervoorspoedig verloopt (zodat ik nog dit jaar alles van mijn opleiding haal) een goede baan zoeken + tweedehands auto kopen; - Mijn beide ouders worden dit jaar 50, misschien nog iets leuks organiseren dan. |
Ik word 18 en ga dus lessen! :D
En daarbij nog eens over zien te gaan. En dat ik nu dan eindelijk naar Sensation kan! *ole* :p |
Werken totdat ik aan m'n maximum zit ('k wil natuurlijk wel weer stufi hebben volgend jaar) en vanaf september weer studeren. In de tussentijd wat open dagen af gaan en verder gewoon veel leuke dingen doen, zoals ik gewend was.
|
Wintersport deze maand.
Het huis uit gaan. |
Belangrijk jaar voor me, op chronologische volgorde:
Veel stemmen halen bij de gemeenteraadsverkiezingen. Rijbewijs halen. Propedeuse halen. Beginnen met nieuwe studie. Op kamers gaan. |
Ik hoop dit jaar mijn rijbewijs te halen.
|
Ik word ook al tijden gepusht om te gaan lessen, dus wrs dit jaar ook een rijbewijs.
Verder niks in de planning, want ik doe niet aan plannen, maar ik wil wel graag terug naar school. |
ik juli ga ik eindelijk naar huis.. in mei word ik 18.. in september ga ik studeren en hopelijk het huis uit
|
Examens
Ingeloot worden voor geneeskunde Heel misschien samenwonen met mijn vriend. |
weer terug naar school na 2 jaar.
Vast werk vinden. me rijbewijs halen. |
Volgende week eerst binnenshuis verhuizen (grotere kamer (y))
Half jaartje wederom in Estland studeren Rijbewijs halen Bachelor binnenhalen Propedeuse Russisch ook als het nog even kan zodat ik naar Petersburg kan volgend jaar Mjah, genoeg dus :) |
Ik word zestien, ik ga twee weken naar Texel met een zooi familie, voor het eerst in mijn eentje op vakantie (waarschijnlijk), ik ga een week naar Schier, ik moet een profiel kiezen en ik ga heel veel geld uitgeven.
|
Ik ga hopelijk afstuderen. En nog hopelijker in Spanje wonen.
|
Er staat niks op de planning, maar ik hoop dat m'n studie gewoon goed gaat (ik studeer pas volgend jaar af).
Ook hoop ik dat m'n vriend en ik dit jaar officieel gaan samenwonen, maar goed... anders wordt t 2007, ook niet erg. Eigenlijk niks dus :) |
P halen (als het goed is :o)
Een aantal theaterbezoeken. En verder heb ik niet al te veel dingen geplanned staan, ga genieten waar mogelijk en er een zo leuk mogelijk jaar van proberen te gaan maken :) |
Rijbewijs halen
Decentraal meeselecteren voor Geneeskunde Alle vakken van dit jaar halen En de rest zie ik wel. |
mijn eerste toneeloptreden voor meer dan 100 man. (rvoeger was het mar 20 ofzo)
afstuderen (in het middelbaar) moeilijk - kiezen wat ik volgend jaar ga studeren en waar op kot gaan voor de eerste maal sinds m'n schoolgaande jeugd 3 maanden vakantie hebben :D |
Geen idee :D
|
- Weer "thuis" wonen
- Aan een nieuwe baan beginnen - In september weer een nieuwe studie gaan beginnen en hopelijk ook weer op kamers. :) |
- studeren (vanaf 1 september, Journalistiek, te Windesheim)
- vantevoren het een en ander op zakelijk gebied op orde zien te krijgen - zorgen dat ik rond die tijd, over een jaar of zo, een leuke auto op diesel of gas gevonden en gekocht heb en verder zie ik wel. |
In mei zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en aan het begin van de zomer ga ik op kamers in Utrecht.
|
-ik wil overmorgen mijn rijbewijs nu echt wel halen
-de definitieve beslissing maken over wat ik volgend jaar ga doen -mezelf onder handen nemen. |
- rijbewijs halen
- bijna 6 maanden in Turkije wonen en werken - 21 worden En verder laat ik het maar op me af komen.. ik hou wel van verrassingen :D |
examen doen en halen.
18 worden, staat ook in de planning. en lekker ver weg op vakantie. |
Ik ga opzoek naar mijn halfzusje, ik weet dat ze bestaat.
|
Ik heb geen idee wat er dit jaar gaat gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |