![]() |
agressief geel
ik heb in mijn kamer een aantal delen die agressief warm geel zijn, maar de rest wil ik verven. welke kleur past goed bij agressief geel? :P
|
Wat is in hemelsnaam agressief geel.
Paars, want dat is het tegenovergestelde van geel. Maar ik persoonlijk houd niet zo van paars, dus dan zou ik blauw kiezen. |
forumblauw (y)
|
Rood en oranje. Mijn favo kleuren :D
|
Citaat:
|
VIRM Blauw.
Wel VIRM blauw, geen Plan V blauw. |
Agressief geel......creatief is het wel.
|
Forumgeel! Eén muur lichtforumgeel, een andere donkerforumgeel en de rest laat je dan agressief warm geel. (y)
Offtopic: Ik lees steeds: oesterpoetser :D (n) [/edit] |
felgeel bedoel je? Heel zacht geel op de andere muren doet het minder fel lijken, dan heb je wel een heel gele kamer. Blauwsoorten passen ook altijd bij geel, vind ik, maar dan moet je misschien wel oppassen dat je kamer geen kinderspeelgoed lijkt. Lichtgroen erbij vind ik ook leuk.
|
grijs en rood.
ga ik ook doen |
ik zou geel en paars doen alleen moet je dan wel ff opletten dat je kamer geen snoepje wordt.
|
Kan ook lekker zijn.
Ik zou m'n muren er uitslopen. |
kheb lichtbruin met lichtoranje (sahara achtige en oosterse sfeer)
met agrs.geel zou ik iets lichtrood/oranje verven (y) |
Eh, geen idee. Ik houd niet zo van de kleur geel.
|
Citaat:
|
Ik vind geel niet echt agressief. :p
Paars past er goed bij, maar rood en oranje ook. Het is maar wat je zelf mooi vindt. :) |
Citaat:
:P |
knalroze!
|
Citaat:
|
whihi ik heb al marrakech licht blauw gekocht vanochtend ^^
morge verven en dan maar hopen dat mn behang der niet af komt vallen |
Omg je kamer in forumstijl. (y)
|
Mintgroen....rrrrrrr
|
Marrakech licht blauw en behang gaat niet samen. De kans dat je behang naar beneden komt zetten is bij die kleur relatief groot.
|
Citaat:
|
vuurrood
|
neonroze (y)
|
Als je Vitessefan bent zwart. In andere gevallen blauw of rood ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
mocht t dr nou toch nog afvallen, neem ik er de tijd voor in de zomervakantie. khad nu niet zoveel tijd maar was mn behang gewoon echt méér dan zat :eek: |
Wat in vredesnaam is agressief geel?
|
uh gewoon fel geel maar ik vind de kleur niet zo mooi dus noemde ik t maar agressief
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |