![]() |
Voornemens 2006 (qua seks)
Het onderwerp zegt het? Heb je voornemens voor dit nieuwe jaar?
Zo ja welke? Moet niet altijd in de zin van meer zijn hé. |
Citaat:
Ik heb als enige voornemen dat ik in 2006 niet sexloos wil zijn... |
Mijn voornemen is dat als ik mijn dude weer zie, dat er dan geen moment is dat we geen seks hebben.
|
mijn voornemens met sex, niet zoveel om eerlijk te zijn:) Ik ben aan het wachten tot ik weer eens een vriendin heb... Voor obt en misschien dat we dan weer eens gaan:)
|
Een voornemen?
Ik doe niet aan voornemens, eigenlijk. Maar goed: Een leuke jongen ontmoeten, goede relatie met hem krijgen om vervolgens echt fantastische seks met hem te kunnen hebben! |
Citaat:
|
Dat de seks goed blijft. :)
|
da tik lekker kan sexen met iemand waar ik veel om geef
|
Daar heb ik eerlijkgezegd niet echt bij stilgestaan.
|
Niet zwanger worden :cool: (y)
|
Niet echt specifieke voornemens ofzo, behalve dan weer net zoveel en intens van elkaar genieten als afgelopen jaar ;)
En ons blijven ontwikkelen op seksueel gebied. We hebben heel wat dingen 'in de planning' staan, dus ben benieuwd wat dit jaar ons allemaal gaat brengen :) |
niet dat ik aan voornemens doe maar anders zou het dit zijn
Citaat:
|
mja als ik aan voornemens zou doen gewoon verdomd goeie sex blijven hebben :)
|
de 100 gratis condooms van de zorgverzekering moeten op aan het eind vh jaar. Maar in dit tempo hebben we niet genoeg aan 100 condooms per jaar :D
|
Citaat:
|
Meer en beter. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja, om nou als een slet een rond te gaan neuken. Geloof niet dat ik die reputatie wil hebben. Daarbij zou ik, in elk geval in theorie, veel vaker seks kunnen hebben in een goede relatie en zou die seks dus ook veel beter kunnen worden omdat je elkaar leert kennen. Maar goed, dat is een andere discussie. |
meer en beter :confused:
|
doorgaan met proberen klaar tekomen tijdens sex! Al een paar keer zo dichtbij geweest. Maar steeds kwam er iets tussen!
Misschien ook nog wat varieren! Maar nog geen concrete ideeen. |
Citaat:
|
Meer sex hebben met mijn vriend en minder "nadenken" tijdens de sex, me wat meer laten gaan.
|
Hij vindt dat ik hem vaker moet pijpen, ik vind dat dat niet kan omdat ik hem sowieso al zelden zie.
Ik probeer het maar op meer en beter te houden. |
mmh, rustiger aan doen. Geen vlug werk enzo... komt over alsof t alleen om de seks gaat.
|
Ontmaagd worden, ok klinkt heel fout maar ben dat nu gewoon zat.
|
Citaat:
|
Trio. (y)
;) |
Ik wil dit jaar iig niet zwanger worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe oud ben je dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer wat meer zin krijgen in seks...
|
Een leuk seksvriendje vinden, of nog beter, een leuk vriendje :) (y)
|
Ik wil meer 'intieme dingen' doen met mijn vriend. Niet persé seks als in 'neuken' maar ook meer tussendoor aftrekken, pijpen e.d. zonder dat er verder geneukt wordt. :)
|
Citaat:
mijn doel is meer avontuurlijk dingen doen!! en volledig genieten van de mooie dagen die er komen om ook buiten te genieten!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus voornemen voor 2006 is gevonden worden ? |
Citaat:
|
meer seks hebben dan afgelopen jaar
|
meer en beter, en eindelijk weer eens seks met een vrouw!
|
Zal ik voor de verandering dan maar eens zeggen "zwanger worden" ? :p :D
Goed, ik heb geen goeie voornemens, ook niet op seksgebied. |
Citaat:
|
Citaat:
That reminds me, ik moet de pil nog slikken vandaag.:o |
Meerrrr :o
|
Meer seks, betere seks, me openstellen voor nieuwe dingen en deze ook gewoon uitproberen, me net iets meer laten gaan, voor wat meer afwisseling proberen te zorgen, niet zwanger raken... En als laatste de seks met mijn vriend minstens zo fijn vinden als in 2005. :)
|
Een lekker nauw kutje!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |