![]() |
Gedraag jij jezelf anders als
De vriend(in) van je broer/zus bij jou thuis is?
Ik niet, jij wel? Zoja; in welk opzicht anders en waarom? Gaat dat vanzelf of wil je een bepaalde houding bewust aannemen? |
Geen idee, mijn vriend en zijn broer wonen allebei op zichzelf :D
|
Nee ik bedoel, jijzelf!
|
Nee
|
Euhm, waarom zou ik?
|
Nee
|
Meestal laat ik ze merken dat ik beter ben dan zij, maar m'n zusje komt dan vaak ook met de meest achterlijke vriendjes thuis :o (n)
Ook een keer een waar ik eens ruzie mee heb gehad en die ik toen tijdens die ruzie een knal had verkocht, die heb ik ook nooit meer gezien daarna (y) :cool: |
Citaat:
|
Nee, waarom zou ik?
|
Citaat:
Ik blijf mezelf, ik ga me niet anders gedragen voor die 5 minuten. |
Mijn broer woont niet meer hier in huis en vriendinnen krijgen doet -ie ook niet.
|
Ik veronderstel van niet.
|
Mwah beetje
|
Niet echt, behalve dan dat ik met water ga gooien als het zomer is. Over de vriend van m'n zus, welteverstaan.
|
Absoluut niet, hij is een deel van de familie geworden en hij is cool.
|
hm, nou de eerste vriendin van mn broer mocht ik echt totaal niet dusik deed nooit gezellig als ze dr was, terwijl ik normaal natuurlijk heeeeel gezellig ben:p
|
nou, niet echt. Wel ben ik beleefder misschien, maar goed...
|
Nee, want dat kan niet.
|
Jij een topic op DK? :eek: Ik dacht dat ik hier veilig was ;)
Ik gedraag me anders. Ik heb bij haar altijd het gevoel alsof ze op visite is en daar gedraag ik me dus naar. |
Ik heb geen broer of zus, dus daar gaat het een beetje mis.
Maar ik zou me in m'n eigen huis denk ik minder snel anders gedragen, ongeacht of er 'vreemde' mensen bij zijn, dan bij iemand anders thuis (als ik de 'vriendin van de broer' zou zijn). Thuis is 'jouw' terrein, daar kun je gewoon zijn zoals je altijd al was, bij iemand anders thuis moet je nog even aftasten. |
Nou nee. Ik gedraag me hetzelfde. Denk ook niet dat er een reden is om me anders voor te doen. Alsof het mij wat kan schelen wat haar vriend van me vindt. Maar ik geloof dat 'ie me wel ok vindt, dusja.
|
nee totaal niet ze moeten zich zoals elke andere gast gedragen in mijn huis en anders weten ze waar de deur is
|
In het begin wel,het leek namelijk net alsof ze een beetje bang voor me was.Ik bemoeide me dus maar niet zoveel met haar en mn broer en was vrij beleefd.Maar nu is ze wat losser geworden en kan ik wel leuk met haar praten (y)
|
Nee niet echt denk ik, misschien let ik wat meer op mijn taalgebruik. maar na een paar keer zeker niet meer.
|
neen maar ik blijf wel altijd vriendelijk. nuja meestal zie ik haar niet zoveel. ze komt thuis ik zie haar eventjes en dan gaan ze naar boven en dan ga ik uit en sochtens vertrekt ze rond 12 uur. dus ben ik slechts een halfuurtje op .
en zij ook (ze is hier alleen in het weekend want ze zitten allebei op kamers in gent) en mijn andere broer heeft geen vriendinnen en ik hou m'n vriendjes nooit alng genoeg om ze eme naar huis te nemen dus gedragen, m'n broers zich ook niet anders |
Niet dat ik weet.
|
weet ik niet, mn zusje komt nog niet met vriendjes thuis :) :(
|
Nee hoor, bierscheten laat ik ook als ze wel in huis is :D
|
Citaat:
|
Mijn zusje heeft geen vriend.
Maar vast wel. Ik gedraag me al anders als mijn zusje zelf thuis is:o |
Nee.
|
heb geen broers en zussen:o
|
Ja, want d'r vriendjes zijn stuk voor stuk gek.
|
Natuurlijk, want iedereen gedraagt zich anders bij verschillende mensen.
|
Mijn broertje heeft nog geen vriendin (Y)
|
Citaat:
|
Ik gedraag me wel anders als m'n zus iemand mee naar huis neemt, want ze kiest altijd halve mongolen.
|
Citaat:
|
Ik ben misschien in het begin wat beleefder. Maar als ze een blijvertje is, boer ik ook gewoon in haar gezicht hoor.
|
Hebben geen vriendin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan sla ik hem inelkaar, ze mag geen vriendjes.
|
Waarschijnlijk wel, mensen zullen zich in dat geval nog sneller aan me ergeren.
|
M'n zus is nou al 10 jaar samen met d'r vriend, en nog steeds weet ik niet echt wat ik tegen 'm moet zeggen. Hij is dan ook 15 jaar ouder.
|
Citaat:
|
Mijn zusje heeft geen vriend.
|
Nee. Hoeft ook niet, want mijn zusje is op dit moment vrijgezel. Al is een van mijn vrienden gek op haar. Maar als ze dan dus iets zouden krijgen, dan gedraag ik me ook niet anders, het is immers een van mijn vrienden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |