![]() |
Paddo gedoetje . . . [] <-- koekje?
nouw, :D hope maar dat ie ut doet he.
Dit, is een tekening gemaakt voor mijn oma die jarig was. een kado dus. en het heeft het 1 en ander met paddoos te make, maar daar wil ik het hier niet over hebben :P hier issie? --> Wie raadt hoe oud mijn oma is geworden krijgt een prijs.... http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/829.jpg |
wreed :)
ehh, 829 ? :) |
90 ??
ik vind dat stuk rechtsboven overigens niet mooi |
Nee Psilo... ik heb het natuurluk niet bij de naam van het bestandje zelf gezet :P
en Ninnoc.... vind ik zelf ook, ik had ook wel verwacht dat men in het algemeen dat stukje ook niet zo geweldig zou vinden... ik heb er spijt van dat ik het heb getekent...:( stomme vogel :mad: maar ach, oma vond het mooi :) ow en, nee ze is ook niet negentig jaren oud geworden. :) |
Cool... Ik denk dat mijn oma t egt vreselijk zou vinden, maar ag die vindt over het algemeen alles vreselijk...
uh je oma is 97 of 79 geworden... |
nee :Drupsje
maar wel bijna... vanwaar die 9? ... :) |
Citaat:
Ik ga voor 74 of 94. |
Ehm, je oma is 77 geworden.
Wat de tekening betreft: ik vind het middenstuk wel mooi gedaan.Weer die schaduwen en zo he. Een typische krizzzzzzje tekening he :). |
uuuh ze is 100 geworden :confused:
|
ehhhhh 90?
|
88?
ennum hij is mooi :eek: |
82? :)
|
Ik zou echt een moord plegen om zo te kunnen tekenen als jij doet...damn je bent écht goed.
Overigens wel een beetje jammer van dat stukje rechtsbovenin. Hoe oud je oma is geworden,ehm...79 of 83? |
Citaat:
81? |
Citaat:
jeuhh! :D jij had het goed Stoet! ga zo door :) 77 jaren oud is ze geworden...die ouwe oma toch... :) en de prijs....ooeeewww stoetel...kies je de prijs achter deur nummertje 1 .... of deur nummertje 2... zeg het maaaarrrrrrrr! *jeuh jeuh :) :D :) :p :D :) jeuhh jeuh* |
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey :)
Eeeehm, ikke kieees, deurtje nummer 2 :D En, en? Wat heb ik nu gewonnen? :p |
trommol de trommel ttrtrtttrrttrr roffol geroffol......
je hebt gewonnen.... een blind date met....deze man van je dromen! http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/841.jpg jeahh jeuhh wihiee *klap klap* :) reisvergoeding, hotelovernachtingen en andere kosten dienen zelf betaald te worden © |
Haha, whoew!!
Daar heb k nu al altijd van gedroomd :rolleyes: *Is nu toch wel eens benieuwd wat er achter deurtje 1 zat ;)* |
Citaat:
|
coel. Doet me denken aan Dali.
|
Citaat:
|
40 :p
mooi gedaan!! |
erg gaaf
en duidelijk 77, da zie je rechts in tekening |
Citaat:
maar de prijs is al weggegeven trouwes. :) |
Citaat:
Heb daarnet trouwens mondeling examen gehad van esthetica en k moest een werk van dali bespreken. Je stijl heeft er idd wel iets van weg. |
o keee, hierow [] je troostprijs : Jan Smit :)
http://www.jansmit.com/foto2001.gif En...uhmmmpa ja, Dali wordt vaak met mij vergeleken :P |
jeetje kris :S umm irlijk gezegt vind ik deze tekening helemaal niet mooi want: die rooje strepen staan me niet aan
: en rechtsboven vind ik die umm "pijlen"echt zonde joh :) haha neejoh krissert ik find het juist leuk ook rechtsboven omdat als dit er niet zouw zijn zou het een stuk kaler zijn . en die rooie strepies finnik ook wel koel :) koel klurtje!! haha tis tog wel rood? :) |
ja lief, het is inderdaat rood, goed gezien! :D
en inderdaat, komposietorisch gesien is het rechterstukkie <dat trouwens een vogol is> in evenwicht met de rest van de tekening, de voorstelling op zich is alleen niet zo optiemaalt :) :P |
oja hahaha
tis een fogel nouw sie ik ut :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben het met zo ong. de meeste mensen hier wel eens
(ik weet alleen niet persies wie Dali is :o) leuk enzow, ding bovenin ietsje minder enz. :) |
Citaat:
dankje stroopwafel :) |
idd erg dali achtig.
kvind het wel wat hebben, keep on going' |
ik vind m oke
ennehm, dat paddo-gedeelte... valt niet op ofzo, hoor :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |