![]() |
Britten kiezen 'Life of Brian' als beste komische film
Citaat:
Hier de complete top 50 Zijn jullie hier het mee eens, of hebben jullie een andere nummer 1? |
Ik vond The Holy Grail beter
|
Jaa, dat is een leuke film (y)
Wat mijn komische film nummer 1 is weet ik zo even niet.. |
Cool (Y)
(maar ik heb The Holy Grail nog nooit helemaal gezien, alleen fragmenten ervan). |
Holy Grail is beter.
Vind het ook raar dat een flauwe kutkomedie als American Pie ook zo hoog genoteerd staat. |
26. Ferris Bueller's Day Off, 1986
<333 |
Citaat:
|
Nummer 1's bestaan niet, maar hier staan wel goede keuzes in. Ik mis werk van Chaplin en Jaques Tati (ik mis sowieso veel oude films) en kijk met verbazing naar titels als 'Police Academy' en 'American Pie'
|
Och, met de nummer 1 had je het slechter kunnen treffen. De rest van de lijst is wel een beetje vreemd; There's Something about Mary op 9 en Dr. Strangelove op 29. Maarja, daar zijn het natuurlijk lijstjes voor.
En zoals Juice al zegt: er ontbreken veel oude films die ook heel erg leuk zijn. Nu ik nog een keer kijk zie ik zelfs dat het hele stille tijdperk is overgeslagen. :s |
terecht en omg shaun of the dead op nr. 3 :cool:
|
police academy :rolleyes:
|
Citaat:
|
Mee eens! Britten hebben verstand van humor (y)
|
Leuke film, maar ik zou geen nummer 1 kunnen kiezen.
|
Citaat:
|
De nummer 1 is iig wel een goede keus. Er staan in de rest van de top 50 wat op zijn zachtst gezegd vreemde keuzes.
|
Mja, ben het er wel een beetje mee eens.
|
Citaat:
Stukken beter dan de domme onderbroekenlol van American Pie. |
Citaat:
Zitten inderdaad een hoop vreemde keuzes tussen, maar dat blijf je hebben. De Pythons staan iig verdiend op 1. Maar Holy Grail was stiekem toch grappiger. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |