![]() |
NFS hot pursuit
Hey,
Ik heb een vraagje, ik heb hier nog NFS hot pursuit liggen, en nu leek het mij leuk om dat weer te spelen, maar ik heb nu windows XP. Als ik hem dan in de compatibiliteismodus wil starten geeft hij een foutmelding Namelijk dat kernel32.dll niet gevonden kan worden. Hoe kan ik dit spel toch op XP spelen? of lukt dit echt niet meer |
koop NFS Hot Pursuit 2, veel lijper en geen urban tune gezeik, zoals bij underground, underground 2 en most wanted.
gewoon racen met lijpe exotics:D, o.a. Ferrari's:) |
Citaat:
@ TS: Heb je al geprobeerd op google te zoeken naar een patch voor Windows XP? Meestal is die er wel voor oude spellen. |
Citaat:
|
Je zou ook eens een programma als Kazaa en Emule kunnen proberen. Met google krijg je vooral heel veel resultaten voor HP2. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg :|
Ik heb hetzelfde probleem met NFS porsche. Ik heb uiteindelijk maar een nieuwere versie gekocht. Toch jammer :( Edit: Optie 2: Misschien kun je windows 98 installeren naast xp? Ik weet niet hoe, maar er zijn hier vast genoeg mensen die dat kunnen uitleggen. |
Citaat:
Op Goole vindt je inderdaad alleen patches en fixes voor NFS Hot Pursuit 2. Kazaa en co heb ik nog niet geprobeerd. Anders vrees ik dat je pech hebt en inderdaad deel 2 zal moeten gaan spelen. |
Citaat:
Ontopic: Is NFS Hot Pursuit zó oud dat het niet speelbaar zou zijn op XP? Nouja, download de nieuwste Service Pack voor XP, alle patches en ga op zoek naar een officiële game patch. |
Citaat:
http://www.dll-files.com/dllindex/dl...shtml?kernel32 Doe het in je systeemmap: HD(meestal C: )\windows\system32 Probeer hem dan weer in de compatibiliteitsmodus te starten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |