Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   NFS hot pursuit (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1333288)

sas 02-01-2006 14:10

NFS hot pursuit

Hey,

Ik heb een vraagje,
ik heb hier nog NFS hot pursuit liggen, en nu leek het mij leuk om dat weer te spelen, maar ik heb nu windows XP.
Als ik hem dan in de compatibiliteismodus wil starten geeft hij een foutmelding
Namelijk dat kernel32.dll niet gevonden kan worden.
Hoe kan ik dit spel toch op XP spelen?
of lukt dit echt niet meer

Cola 02-01-2006 23:52

koop NFS Hot Pursuit 2, veel lijper en geen urban tune gezeik, zoals bij underground, underground 2 en most wanted.
gewoon racen met lijpe exotics:D, o.a. Ferrari's:)

Wammus 03-01-2006 00:04

Citaat:

nick roozeboom schreef op 03-01-2006 @ 00:52 :
koop NFS Hot Pursuit 2, veel lijper en geen urban tune gezeik, zoals bij underground, underground 2 en most wanted.
gewoon racen met lijpe exotics:D, o.a. Ferrari's:)

Daar heeft ze niets aan. Ze wil deel 1 spelen en niet horen dat deel 2 veel beter is. Reageer dus alsjeblieft op de vraag of reageer niet dat bespaart een hoop frustraties.

@ TS:

Heb je al geprobeerd op google te zoeken naar een patch voor Windows XP? Meestal is die er wel voor oude spellen.

Cola 03-01-2006 11:20

Citaat:

wammus schreef op 03-01-2006 @ 01:04 :
Daar heeft ze niets aan. Ze wil deel 1 spelen en niet horen dat deel 2 veel beter is. Reageer dus alsjeblieft op de vraag of reageer niet dat bespaart een hoop frustraties.

@ TS:

Heb je al geprobeerd op google te zoeken naar een patch voor Windows XP? Meestal is die er wel voor oude spellen.

ik bedoel hiermee dat nfs hp 2 geen drol kost en dat het de moeite dan niet waard is om nfs hp te gaan installeren

Belgarath 03-01-2006 12:45

Je zou ook eens een programma als Kazaa en Emule kunnen proberen. Met google krijg je vooral heel veel resultaten voor HP2. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg :|
Ik heb hetzelfde probleem met NFS porsche. Ik heb uiteindelijk maar een nieuwere versie gekocht. Toch jammer :(

Edit: Optie 2: Misschien kun je windows 98 installeren naast xp? Ik weet niet hoe, maar er zijn hier vast genoeg mensen die dat kunnen uitleggen.

Wammus 03-01-2006 14:31

Citaat:

Belgarath schreef op 03-01-2006 @ 13:45 :
Je zou ook eens een programma als Kazaa en Emule kunnen proberen. Met google krijg je vooral heel veel resultaten voor HP2. Het is zoeken naar een speld in een hooiberg :|
Ik heb hetzelfde probleem met NFS porsche. Ik heb uiteindelijk maar een nieuwere versie gekocht. Toch jammer :(

Edit: Optie 2: Misschien kun je windows 98 installeren naast xp? Ik weet niet hoe, maar er zijn hier vast genoeg mensen die dat kunnen uitleggen.

Je kan inderdaad een dual boot maken (zoek ff op Software & Multimedia naar hoe dit precies moet) maar dat is nogal een omslachtige oplossing als je echt alleen problemen hebt met dit spel. Bovendien vraagt het een hoop harde schijf ruimte die je wel beter kan besteden.

Op Goole vindt je inderdaad alleen patches en fixes voor NFS Hot Pursuit 2. Kazaa en co heb ik nog niet geprobeerd. Anders vrees ik dat je pech hebt en inderdaad deel 2 zal moeten gaan spelen.

N00dles 10-01-2006 00:47

Citaat:

nick roozeboom schreef op 03-01-2006 @ 12:20 :
ik bedoel hiermee dat nfs hp 2 geen drol kost en dat het de moeite dan niet waard is om nfs hp te gaan installeren
Zucht.

Ontopic:

Is NFS Hot Pursuit zó oud dat het niet speelbaar zou zijn op XP?

Nouja, download de nieuwste Service Pack voor XP, alle patches en ga op zoek naar een officiële game patch.

BlackWolf 10-01-2006 13:40

Citaat:

sas schreef op 02-01-2006 @ 15:10 :
Hey,

Namelijk dat kernel32.dll niet gevonden kan worden.

Download hem hier eens:

http://www.dll-files.com/dllindex/dl...shtml?kernel32

Doe het in je systeemmap:
HD(meestal C: )\windows\system32

Probeer hem dan weer in de compatibiliteitsmodus te starten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.