![]() |
Wat is het nut van voorgevormde bh's/
Ik draag ze niet, ik draag met beugel maar ik zie ze eigenlijk overal in de winkels je hebt amper "normale" bh's.
Draag je die bh's omdat ze steviger zijn, of omdat het dan lijkt dat je grotere borsten hebt? (misschien beetje domme vraag maar jullie kennen mij toch niet in het echt:) ja ik ben er wel benieuwd naar. |
Mijn moeder draagt voorgevomde bh's omdat haar borsten dan wat groterder en steviger lijken. Onder T-shirt staat het eveneens mooier... Aldus m'n moeder ;)
Ikzelf heb ze niet, vind ze maar naar zitten.. Volgens mij gaan die voorgevormde bh's ook vaak t/m C? |
ik weet hetn iet , maar ik vroeg het mij af want bijna iedereen draagt ze ik vind de meeste maar lelijk
kant is het mooist. |
Ik ( cup 70D :p) krijg er vaak een mooier decolletee van :o :) Ze zijn alleen in mijn maat bijna niet te krijgen, helaas.
|
Ik denk dat ze wel meer steun bieden als je grote borsten hebt, maar daar heb ik geen verstand van :o
Ik draag ze zelf omdat ze voorkomen dat een t-shirt oid mijn borsten platdrukt. Dus niet om ze groter te laten lijken, maar om te voorkomen dat ze kleiner lijken :p |
Citaat:
|
oh ok ik heb geen kleine dus:p
|
Citaat:
|
OWw dan moet je naar de Hema joh.. daar heb ik ook mijn voorgevormde bh's vandaan en ik heb ook D!
Ik vind voorgevormde bh's lekkerder zitten. Mijn borsten bengelen niet alle kanten op en dat gevoel heb ik wel een beetje met normale bh's, omdat die door de voorvorming niet worden tegengehouden zeg maar :o Ik vind ze lekkerder zitten en vind het mooier staan onder een leuk truitje of net wat. En tzit ook lekker warm met deze dagen :o |
75D Hebben ze wel, maar 70D is echt bijna nergens te krijgen :p Ik heb er eentje, van hunkemoller, en ik zag pas een mooie bij Livera, maar die kostte 55 euro ofzo (n) :p
|
Ze zitten lekkerder en ik vind het mooier.
|
Ze staan mooier onder strakke truitjes, dan zie je niet van die lelijke lijntjes van je bh. Maar ik vind 'gewone' toch lekkerder zitten.
|
Citaat:
En ontopic : ik draag ze niet, maar men moeder wel, ik vind ze niet lekker zitten, liever een stevige beugel. |
- Ze zitten lekkerder
- Geen lijntjes die door je kleding heen schijnen - Steviger - Als je het koud hebt zie je je tepels niet door je truitje heen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-en zoals Sarah al zei: om te voorkomen dat een t-shirt oid mijn borsten platdrukt. Maar in iig niet om ze groter te laten lijken. |
Ik wou dr eerst nooit aan maar toen ik laatst bij de Zeeman liep heb er ik er gewoon ff eentje gekocht. Ik vind het echt veeel fijner dan een gewone bh eigenlijk. Mn borsten lijken er niet groter door (godzijdank) maar het zit veel fijner.
Volgens mij bieden ze meer steun, dat is volgens mij de belangrijkste reden. Owja, volgens mij hingen ze er wel in maat D of groter nog :) |
Zit gewoon lekkerder. En dan kan ik nog een beetje benadrukken dat ik borsten heb;)
|
Citaat:
|
Ik vind ze ook niet lekkerder zitten.
Heb veel liever een gewone beugelbh. Vind het ook zo jammer dat tegenwoordig bijna alle bikini's ook voorgevormd zijn, je vind bijna geen gewone leuke bikini met beugel meer:s |
Je vindt ook bijna geen leuke bikini's in cupD, althans, ik kan ze niet vinden :o
|
C is ook al een ramp hoor.
Voor mij dan iig. Je vind ze dan alleen maar voorgevormd of driehoek. Maar driehoek lijkt mij vanaf b niet echt meer geschikt (voor mij niet iig) en voorgevormd vind ik gewoon niet lekker zitten. |
Citaat:
Maar volgens mij heb ik ze btw wel gewoon nog gezien deze zomer...? |
Nou zeg :o
Nou ja, na 3 winkels afgelopen te zijn had ik idd eentje gevonden :) Maar het is volgens mij idd wel een feit dat voorgevormde steeds meer in raken, je ziet ze steeds meer. |
Bij de h&m kun je zelfs bijna alleen nog push up bh's kopen :| wel met dat het kussentje eruit kan, maar toch.
|
Citaat:
|
Daarom ga ik ook bijna altijd naar de hunkemoller. Is wel wat duurder, maar je hebt meer keuze en ze weten er iets meer van als je hulp nodig hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zitten fijner en t ziet er minder kut uit als je iets straks aan hebt
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb ook C en dat kan idd best. ;) |
nou een voorgevormde bikini lijkt me helemaal niks, dat ziet er volgens mij echt niet uit dan lijkt het wel nep ja.
ik ging ook naar de h&m en idd daar heb je geen normale meer ja of theezak bh's:p |
Citaat:
|
o oke, ik heb dat idee altijd een beetje bij die dingen:p maar het is blijkbaar een hype om grote tieten te hebben anders waren er niet zoveel van die push ups en vulling bh's.
vind dat echt dom. |
Ik ook, want ik vind kleine borsten mooier (y)
Maar van een voorgevormde bh worden mijn borsten echt niet groter, gelukkig, maar wel mooier van vorm :p |
Volgens mij dienen die dingen niet 'om grote tieten' te hebben...? Voor mij iig niet (dat is het effect er nl ook niet van). Wel om de vorm mooier te maken. En dat vind ik niet zo dom. Wat Bloem zegt dus.
|
Citaat:
|
die kussentjes en opvullingen zijn zo kut, laat mij gvd met mn cup a :(
|
Citaat:
|
Citaat:
En push up is heeel wat anders dan voorgevormd. Van pushup krijg je grotere borsten van voorgevormde niet. Ik denk trouwns niet dat er nu meer gevulde bh''s zijn dan vroeger. Misschien dat je er nu meer op let? Hype om grote tieten te hebben :rolleyes: tuuuuuurlijk. |
Citaat:
|
Ik vind die voorgevormde lekkerder zitten, alleen knappe bij mij de beugels er aldoor uit :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb wel een strepless ofzo bh die had i kvoor mn gala ik vind die niet zo prettig.
|
ik heb er nog nooit aan gedacht een voorgevormde te kopen :confused: en er zijn genoeg gewone naadloze bh's die je ook niet ziet zitten onder een shirtje, dat is dus ook geen reden voor mij om een voorgevormde bh te kopen.
|
Ik heb alleen maar van die voorgevormde dingen, behalve mijn sportbh's dan:
- ze zitten beter, in de zin dat ze meer steun geven dan gewone bh's met beugels - ze geven een mooiere vorm aan mijn borsten - ze creëren een mooi decolté, vooral in t-shirtjes Zowat alles wat dus al gezegd was hé... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |