![]() |
Dark Angel / La Femme Nikita
Zegguh, wat hoor ik? Stopt Dark Angel ermee? IS het eindelijk vakantie, kan ik het weer zien .... (ja ik weet het: videorecorder, maar daar denk ik niet aan ook omdat het zo laat komt)
En daarnaast, Nikita is niet meer op tv, he? Waarom niet meer? Weten jullie dat? Ik vond het zo'n coole serie!! (als het er nog wel op blijkt te zijn wordt ik gek) |
tis er wel nog op (als ik het goed heb) op Zondag, om 20.15 maar het zijn wel herhalingen.
|
Zoekt, en gij zult vinden :):
http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2058,00.html |
damn! wel herhalingen inderdaad..
|
Citaat:
|
I love Nikita. Das is echt mijn all-time-favorite-tv-show. Jammer dat het afgelopen is, want niets kan ooit tippen aan Nikita.
|
*kuch*
het zijn imho allebij buitensporig trieste producties. De producers doen zó hun best om serieus genomen te worden met absurde situaties en slappe verhalen dat het gewoon vervelend, langdradig en voorspelbaar wordt. |
Citaat:
Macgyver. Vroeger vaak gekeken. Geldt dit ook voor. A-team insgelijks. Buffy ook. Ook voor deze 2 die ik in het verleden ook wel 'ns heb gekeken. Al die soaps en spelprogramma's die er dagelijks danwel wekelijks op komen ook. Maar dat verschilt per persoon. Ik zei al: is het niet vroeg is het wel laat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |