![]() |
Stijve kaken
Mijn vriendin vroeg mij of ik hier even wat kon vragen:
Aan meiden / jongens die hier ervaring mee hebben - Hoe voorkomen jullie dat jullie last krijgen van je kaken tijdens het pijpen? |
Hoe lang ze ook doorgaat, ik heb nog nooit last gehad van stijve kaken.
|
Trainen.:o
|
Even stoppen en bewegen met de kaken.
Maar wat bij mij het meest hielp is vanaf een andere hoek. Dus bijvoorbeeld ipv op de knieen ervoor gaan staan en dan bukken. Of ipv hij ligt en jij tussen zijn benen dan standje 69 gaan doen. Vanuit een andere hoek heb je er minder last van |
meer afwisseling,
Als ik steeds dezelfde beweging maak krijg ik ook kramp als ik het afwissel met sabbelen kusjes geven ballen en saccus strelen en kussen. Heb ik uit eindelijk niet 15 minuten dezelfde beweging. Maarja, mijn vriendje vindt afwisseling wel lekker als jij daar niet van houd moet je iets anders bedenken, dan weet ik het ook nig. |
afwisselend doen inderdaad, of af en toe ophouden en 'm even aftrekken (en ondertussen een beetje met m'n onderkaak heen en weer bewegen, staat niet sexy maar m'n haar hangt er toch voor)
|
ik heb ook last van je vriendin haar stijve kaken
|
Eigenlijk nooit geen last van, en als ik kramp begin te krijgen beweeg ik m'n kaken even snel heen en weer en ga gewoon weer verder. Afwisseling wil ook nog wel eens werken: Even alleen je tong gebruiken, aftrekken, kusjes geven etc. (y)
|
Afwisselen. Het toverwoord.
Is mij een keer gebeurd, niet af te wisselen. Volgende dag nog last van mijn kaak. Dat heb ik sindsdien nooit meer gedaan dus. Altijd afwisselen. |
Afwisselen met aftrekken....
|
Even alleen likken of kusjes geven.
|
kenners hoor !
|
Ik denk dat ze vooral te gespannen zijn!
Kaken te gespannen houden enzo! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zei en hij heeft nog nooit last gehad... trok mijn conclusie te snel :p |
Niet echt, soms als mijn vriend bijna komt en dan een beetje wegzakt en dan terug komt, want dan zijn snelle,lange en diepe halen, en dat vinden mijn kaken niet al te prettig.
|
Citaat:
|
Ik krijg nooit stijve kaken, weet ook niet waarom. (zo snel komen ze niet klaar, hoor)
Misschien omdat ik veel zing?? :D |
Citaat:
|
Citaat:
Of drinkt het weet niet helemaal tot me door :o Weer die tijd hé :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vooral afwisselen. Als je kaken wat lastig beginnen te doen even je hand het over laten nemen, kan je daarna weer even verder. Kunt ook dan alleen het puntje van de eikel in je mond nemen en daar een beetje aan zuigen, hoeven je kaken niet zo wijd open te staan, scheelt ook wel eens.
|
xtc
|
vrouwen mogen mij dus niet pijpen als ze onder invloed zijn van xtc :eek:
|
niet zo zeuren en gewoon doorzuigen :o
|
Citaat:
|
Gewoon niet pijpen...
Ik heb nooit last van stijve kaken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat ik vanavond hondensate eet |
Citaat:
|
Vrouwen die niet pijpen... Da's net als een fiets zonder ketting..
|
Trainen dus. Ofzo, heb er nooit meer last van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewooon 5 minuten pijpen en de rest hem laten beffen dan krijg je ook geen last van je kaken :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals iedereen zegt: gewoon veel afwisselen en even je kaken rust gunnen (y)
En vaak doen natuurlijk, zodat je het onder de knie krijgt :p :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic maakt mijn hele dag weer goed.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |