![]() |
Raarste plek zelfbevrediging
Ik ben wel benieuwd of ik de enige ben die dit spannend vind, of dat er meer mensen zijn die zichzelf wel eens helpen op een andere plek dan thuis in bed.
Ikzelf: Op een school in een toilet (deur op slot wel :D) ik had al mijn kleren uitgedaan :eek: :rolleyes: :D Okay, beetje appart op een plee naakt te zijn inderdaad, maar was toch wel spannend :D (en de plee was schoon hoor :D) en verder als ik bij vrienden sliep ivm een feestje onder de douche Verder niet echt wat schokkends ofzo :D En jullie? Ik weet van een vriendin van me dat ze op het toilet van haar werk het wel deed, en dan doorspoelen als je klaarkomt :P :D Het zou prettig zijn als jullie niet reageren op mijn ervaring (dat het appart is weet ik ook wel) maar dat jullie reageren met jullie ervaring, of misschien geen ervaring natuurlijk. |
Citaat:
:rolleyes: al je kleren uitgedaan... ahum.. Ik kan geen gekke plekken herinneren eigenlijk. |
Gadverdamme, rukken is voor losers
|
Citaat:
|
hahahaha..dan ben je kick :rolleyes:
|
ergens langs een snelweg in een stuk bos/heide toen ik een jaar of 12 was bij me camping
in de tent in me slaapzak tijdens bivak :D |
ik vind daar helemaal niets raar aan, het is zelfs spannend. Ik heb ook het ook s op school gedaan maar heb braafjes mijn kleertjes aangehouden ;)
Doe zo voort (y) |
nog nooit gedaan en zal het ook nooit gaan doen ben ik bang. mijn eigen bedje is prima.
ik denk er echter wel eens aan als ik in de trein zit :s |
Citaat:
|
Zoveel nare plekken heb ik niet gehad geloof ik. Persoonlijk word ik er ook nooit zo heet van, van zo'n toilet. Gezelschap bij de McDonalds daarintegen is best gezellig. :)
|
Wel eens in een turksstoombad gedaan. Was toen gewoon megageil, en het was leeg. Wel steeds opletten of er iemand aankwam:d. Snel even hand in mn bikinibroekje:bloos:.
|
toen ik een jaar of 12/13 was, in een speeltuintje op de camping in Frankrijk :x Ik vond t erg spannend :d
|
Wat had je gedaan als je gesnapt werd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
;) ;) het was geen zelfbevrediging mar wel een rare plek ik heb me vriendin in de bezem kast op het schoolfeest gevingert en toen nog wat meer dingetjes ;) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tjah, wat zijn rare plekken...
Als ik 't al doe, doe ik 't meestal in de badkamer, of op het toilet > i.v.m. dunne muur tussen mijn slaapkamer en die van m'n ouders en m'n bed kraakt enorm. Verder wel 's gedaan in de woonkamer (late uurtjes; ouders al in bed, kijkt nog wat tv, verveling enz.), bij een gastgezin in Parijs, tijdens schoolexcursie naar London in 'n hotel in bad (we moesten dan wel de badkamer 'delen' maja, boeiend), op het toilet in het vliegtuig naar NY en uuuh...bij mensen waar ik blijf logeren wel 's (bijv. bij gezin waar ik moest 'babysitten', of bij 'n vriend thuis na 't stappen enz.) Op school nooit gedaan; ook geen behoefte aan. |
een keer 's nachts buiten, verder geen rare plekken
|
ik werk bij de mcdonalds en ejaculeer regelmatig in de mcchicken, regelmatig krijg ik complimenten dat mijn mcchicken's lekkerder zijn dan die van anderen.
|
Citaat:
|
ergens buiten in een steegje in londen.
ik weet niet zo heel erg meer waarom :o |
Citaat:
|
zelf:
-Toen ik bij een vriendin sliep(we sliepen in een eenpersoonsbed..:D) -Een aantal keer bij een oppasadresje..schrok me de tering toen die baby ineens begon te huilen..:$ -voor de pc -op school, in een leeg lokaal En k heb een keer mn vriend getrokken in de trein..:D was echt grappig, dr zaten ook nog best wat andere mensen in de coupé. Die ons niet konden zien, natuurlijk. En toen kwam de conducteur, hahaha..... |
Ik vanmorgen bij mn vriend..
Hij lag half op/ naast me te slapen en wou hem niet wakker maken. Later toen hij wakker werd hebben we het maar samen over gedaan ;) |
Ik weet niet meer uit welke film het kwam, maar dat die gast zijn nek breekt terwijl hij zichzelf pijpt (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En o ja, props voor wie zich zelfbevredigd op de dansvloer van een skihut (y) |
Citaat:
|
Op het bureau van mijn baas.....
|
Ik doe het thuis al nooit,
Laat staan op het bureau van mn baas :P |
in een steegje, damn, ik was een eind van huis en zo geil ik kon het niet meer houden... toen maar in een steegje gelijk klaargevingerd :bloos:
|
Citaat:
Of zeggen welk steegje :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het bewaren voor in de McShake of in de McFlurry (Y)
|
Ik werk er ook,maar heb me uberhaupt nooit daar gerukt, iedereen die zegt dat ie in eten spuit enzo die lult uit zn nek.
|
echt joh?
|
heh jammer, minder eiwit :(
|
Over de Fishfilet zie ik het ook nog wel gebeuren.
OT: Nee geen rare plekken dus. |
Citaat:
We zouden een poll moeten openen met de grappigste en beste quotes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |