![]() |
Top 50 clips van 2005
|
Leuk Scandinavisch tintje :p
Clip van The Decemberists had ik nog nooit gezien, maar vind 'm eik niet zo leuk. |
Ik heb net een lijst passwords binnen voor bangbros.com, ik denk niet dat deze clips dat gaan overtreffen.
|
Citaat:
|
danke schön!
|
terechte winnaar ,
supergrass moet hoger en die van m83 is ook cool. |
Duidelijk de toep met de meest ongelooflijke faggót muziek erin , van de hippe trendy muziek voor intellectuelen blah..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het puur toeval dat de beste 50 clips van dit jaar allemaal in het 'lowlands genre' vallen? (n)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en die clip van aphex twin die op 1 staat is echt eng :o |
Citaat:
|
Die clip van Apply Some Pressure van Maxïmo Park. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
In het Algemeen Nederlands komt de komma gewoon onmiddellijk na het woord :| . On-topic: Kashmir heeft wel een coole clip. Die van The Decemberists is ook wel leuk. En Aphex Twin is best beangstigend. |
valt het niemand op dat slechts zeven van de vijftig clips op mtv of the box kwamen en dan bijna alleen in het midden van de nacht? :|
|
Citaat:
|
Ik heb er echt geen een ooit eens van gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb liever clips met half naakte wijven met grote tieten.
|
Ik kende alleen die van the gorrillaz in de woestijn, die is wel erg vet trouwens, ik zit me te telkens te bedenken of het nou geanimeerd is of niet.
Maargoed, ik keek net dus even naar de clip van the magic numbers en daar is echt niks speciaals aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mm true. |
Ik mis heel erg Evergreen Terrace - New Friend Request hierin :(.
|
terechte 1ste plaats (Y)
|
Citaat:
Citaat:
LOL U PWNED URSELF!!11 :D Ontopic: Ik ken eigenlijk alleen LCD Soundsystem die erg gaaf is. Ik heb alleen nooit het geduld om naar videoclips te kijken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |