![]() |
The Beauty and the Nerd.
RTL5:
Sociaal experiment waarin 8 mooie maar niet zo slimme vrouwen worden gekoppeld aan 8 briljante mannen, die sociaal gezien niet zo handig zijn. De gevormde stelletjes moeten computers repareren, mode-makeovers verrichten, zingen in een karaoke-bar en strippoker doen om een kans te maken op de hoofdprijs van 250.000 dollar. Geweldig :D(y) |
sneu
|
Ik heb me tot nu toe rotgelachen.
|
Hoe laat, welke dag?
|
Ik vind het wel leuk :D
Vooral toen een van die meisjes zei dat ze nog nooit iets academisch had gewonnen :D |
Citaat:
|
Die nerd met het groene shirt is een kruising tussen Fleet Admiral en Herman van Idols.
|
Echt geweldig! :D
Ik kijk volgende week zeker weer, ik heb me rotgelachen! |
Ik heb alleen de laatste stukje gezien, volgende week maar eens vanaf het begin kijken.
|
zag het in de gids staan, maar kon het niet zien vandaag. Misschien dat ik het volgende week kijk, als er na ANTM niks leukers meer op is :)
|
echt prachtig! die met dat groene shirt is niet alleen een nerd, maar ook gewoon een mongool :D (n) en ik vond het echt heel sneu voor dat kleine ventje dat dat ene blondje met die andere jongen ging zoenen :(
|
Net wanneer je dacht dat je niet lager kon...
|
Dat meisje dat zei dat ze een IQ van 500 had, die meende dat toch niet serieus he.. :(
|
Eigenlijk is het vermaak van de laagste soort, maar ik heb me wel rotgelachen. :o :D
|
Leuke serie dit (y)
Over 2 dagen seizoen 2 kijken :D |
Citaat:
|
Citaat:
En sommige nerds vond ik niet eens zo lelijk :o En pff, wat waren die vrouwen dom :D |
Ik vond niet alle nerds bijster lelijk, eigenlijk. :bloos: Joe vond ik vooral heel erg lief, en die ene jongen met die bril (niet die hele drukke, hoewel die wel grappig was) vond ik ook leuk. En die jongen die weg moest vond ik ook leuk, en de rest vind ik eigenlijk zo-zo (die Brad kan ik niet uitstaan, volgens mij is hij de player-nerd van ze allemaal). Ik vond het wel ongelooflijk sullig dat Chuck de hele tijd een bloedneus kreeg, jezus mina. :eek:
Maar verder vond ik het programma best onderhoudend, het idee op zich is namelijk best intelligent: de nerds sociale vaardigheden aanleren, en de blondjes enige intellectuele vaardigheden. Dat is toch lovenswaardig? :) Ik ga de volgende keren zeker kijken. :cool: |
Dat soort programma's zijn leuk. Voor 3 minuten althans.
|
Heb het helaas nog niet gezien, lijkt me een erg gaaf programma.
|
Ik vond het juist een mooi programma. Twee verschillende soorten mensen die normaal nooooit met elkaar te maken (zullen) krijgen worden nu opeens met elkaar geconfronteerd. Terwijl ze elkaar normaal verafschuwen en belachelijk maken zien ze nu juist dat 'die andere soort' ook maar gewoon mensen zijn en dat zijzelf net zo goed onzekerheden en gebreken hebben die ze normaal aan die andere groep toeschrijven.
|
Citaat:
|
Ghe, dit lijkt me nog wel een grappig programma :o Proberen niet te missen de volgende keer.
|
heb het gezien en vind het zeker de moeite waard om te volgen! This dan wel niveauloos, maar ach.....voor puur vermaak en een lach lekker onderuit hangend op de bank kan toch geen kwaad :cool:
|
Heb het niet gezien, maar het klinkt behoorlijk slecht en triest enzo.
|
Citaat:
|
Ik weet wel vrij zeker dat het erg in scène is gezet, want sommige dingen lijken te geacteerd of gekunsteld.
|
sommige deelnemers zijn (denk ik) echt, andere zijn acteurs. Die gast die op die sukkel van idols lijkt is een acteur, gok ik.
|
omg dit is echt te erg
|
Citaat:
|
geniaal progamma ,
die cheerleader :o (y) (y) |
Ik snap echt niet wat er leuk aan is allerlei sociaal bezinksel te zien aanklooien.
|
Tja, om jezelf een superioriteitsgevoel aan te kweken he. ;)
|
Dat klinkt echt als een kutprogramma, even uitchecken dus. (y)
|
Toen ik tijdens de reclameblokken van Criminal minds (want deze vind ik toch een beetje belangrijker) dit programma keek, heb ik wel enorm gelachen. Wat een balharen. Die meiden mogen er wel zijn. Maar wat voor domme antwoorden geven sommige van die meisjea. Vooral toen die ene meid D-Day zei na het antwoord "Tony Blair" door de presentator. Dit raakte noch kant noch wal. :D
Veronica zend nu ook een datingprogramma uit, "Next". De redenen waarom iemand 'genext' wordt slaat nergens op, maar is wel lachen. |
Citaat:
|
Het lijkt me wel geniaal, een klein stukje gezien en dat was toch eigenlijk wel grappig. Maar eventjes blijven volgen dus... :o
|
ik vond het niet heel realistisch... maar wel erg grappig :D
|
Ik vond het een heeeel leuk programma om te zien,
zeker wel dat ik hem verder volgen ga!! |
ik vind het niet zo boeiend...
|
Dat was lachen!
Over de Amerikaanse burgeroorlog; ''Oh ja! D-Day!'' :D Je ergert je soms kapot aan mensen. |
Citaat:
|
Ja, ik wil niet klinken als Juice, maar moet intelligentie nu echt op deze manier belachelijk gemaakt worden? Is brainpower dan echt iets waar je je voor moet schamen?
|
Citaat:
kijk is over wat voor intelligentie je het hebt. |
Ik heb een stukje gezien. Was wel grappig, maar ik denk niet dat ik het ga volgen.
|
Citaat:
Hoe ik het zie wordt (het hebben van) 'brainpower' op geen enkele manier belachelijk gemaakt in dit programma... |
Ik vond het echt een geweldig programma, serieus waar. Leuk ook dat het eens een keer niet een dateprogramma is, want daar hebben we er wel genoeg van.
Vind het leuk dat mensen die totaal verschillend zijn elkaar iets proberen te leren, (wie weet kan ik het nog aanvoeren voor school onder het motto groepsdynamica ofzo :p )voordeel van dit programma is dat het nog lekker kijkt ook nog. Ga volgende week zeker weer kijken (y) |
Citaat:
|
Wou het wel gaan kijken, maar het darten ging voor..
|
Citaat:
maar ik heb dat programma wel gezien, vond het wel vermakelijk zo'n vrouwtje nadat die 'nerd' het jaartal 1942 (of in die buurt) had genoemd 'that was the year columbus discovered America' :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |