![]() |
doorzichtige bh
hey
iemand wel eens ghoord van een doorzichtige bh (tenminste aan de achterkant doorzichtig) zo ja.. waar te koop? :( heb hem nodig voor bij mijn galajurk :) grz skewl |
Ja die hebben ze wel bij de Hunkemoller ofzo.
Persoonlijk vind ik het superlelijk als je die doorzichtige bandjes nog ziet. Draag dan geen beha (als je 't kan hebben) of zo'n tellsell-plakding (die liggen ook bij de H-moller) |
ok thnQ :)
|
WelQome
|
doet me altijd denken aan waterschoentjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TS heeft het niet over plastic bandjes maar over een kleed met open rug voor een bh.
En ik zou geen bh gebruiken of vasttapen ofzo, maar zelfs doorzichtig zal het geen zicht zijn Of anders een bustier bh en die laag laten hangen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die zien er ook uit als waterschoentjes toch... |
Is het misschien hetzelfde spul?
|
Is hetzelfde spul, en inderdaad bij elke willekeurige lingerie-zaak te halen, ik heb er een, en ik vind het geval ook lelijk, maar dat is het risico van 1 dag voor je gala een Bh te gaan zoeken, ik wou ook plak dingen maar het was overal uitverkocht (n)
Maar je zie het toch niet zo heel erg, hoop ik. |
Je kan zo'n rare BH kopen bij tellsell :cool:
|
Citaat:
|
Bij de H&M verkopen ze tegenwoordig ook van die soort "sticker-bh's", die alleen aan de voorkant zitten. Misschien is dat een idee, en mooier denk ik dan zo'n band over je rug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat je natuurlijk ook kan doen is gewoon een mooie BH kopen (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |