![]() |
kerstboom afbreken
Wanneer breken jullie de kerstboom weer af?
|
Vandaag denk ik.
|
27 december hebben we hem afgebroken.
|
Hij is sinds gisteren weg
|
Als ik een keer zin en tijd heb, vooral dat eerste is een probleem :p
|
Hij is net opgeruimd. Het hele huis lag inmiddels vol naalden, overal verspreid.
|
Gisteren gedaan. Gooien ze de enige goede lichtbron de kamer uit :s
|
Die gaat altijd weg op 1 januari. (y)
|
Vandaag gedaan, heb m net de deur uitgesleept.
|
Citaat:
|
Toen ik gister om tien uur uit bed kwam, was hij al weg.
|
die gaat altijd weg na drie koningen. maar ik ben dus even vergeten wanneer dat ook alweer is :D.
|
Volgens mij is ie vandaag afgetuigd.. :) :p
Meestal na drie koningen |
Citaat:
|
Vandaag, ik moest net even van de computer weg omdat mijn vader de pui open moest doen en de kerstboom naar buiten moest dragen en anders ging het niet:)
|
Wij hadden geen kerstboom :cool:
|
Vandaag of morgen.
|
Citaat:
|
Deze week denk ik ergens.
|
Gisteren gedaan. :)
|
Is gister gebeurt.
|
Citaat:
|
We hebben hem 1 januari weer terug in de doos gedaan.
|
Hij is al lang weg. Anders altijd pas na 1 januari, maar nu was ie ineens al weg.
|
Vandaag
|
Met drie Koningen natuurlijk.
|
Na Driekoningen, 7 januari dus... ligt er ook aan of iemand zin en tijd daarvoor heeft. :p
|
Ik had zelf alleen een schaaltje kerstballen (zielig he) en die heb ik gisteren opgeruimd. In de winkel waar ik werk hebben we hem ook gisteren de deur uitgegooid. En ik moest die stomme naalden opzuigen! :mad:
|
na 3 koningen
|
Citaat:
|
volgens mij komen ze hier volgende week pas langs om alle kerstbomen op te halen. bovendien staat ie nog niet zo lang, van 2 dagen voor kerst.
|
Vandaag en volgens mij wordt morgen het groenafval (+ kerstboom) opgehaald.
|
Afbreken? :D
*haalt kettingzaag* Nee, wij hadden dit jaar geen kerstboom, dus dan hoef je hem ook niet af te breken. :) |
Volgens mij was er vanaf morgen iets met het afval en de kerstboom die dan weg kan maar ik heb het niet helemaal gevolgd
|
Morgen is het drie koningen dus waarschijnlijk zaterdag. Mijn moeder vind altijd dat de boom zolang moet blijven staan :) Maarja er is dan ook nog geen naaldje uitgevallen.
|
Citaat:
|
Die van mij woensdag toen ik mijn kamer ging opruimen. Mijn moeder gaat de kerstboom morgen opruimen. Ná 6 januari...
|
We doen het eigenlijk elk jaar op 7 januari maar dit jaar kwam ik op 5 januari thuis na een week weggeweest te zijn en toen was ie al weg.
|
Wij hebben het vandaag gedaan. Mijn vader gooit hem nu ik kleine stukjes in de open haard. Kerstbomen fikken echt heel goed!
|
Citaat:
|
Wij hebben 'm eergisteren weg gedaan.
|
in augustus
en dit jaar meen ik het! (*goed voornemen*) |
Dat heeft mijn moeder vlak na kerst al gedaan.
|
Hij staat er nog. :o (Gisteren heb ik de kerstballen eruit gehaald, nu de lampjes nog.)
|
Gisteren gedaan! :)
|
oh, in de 'kerstboom' in de tuin zitten nog wel lampjes. Ik denk dat die er in februari pas uitgaan :p
|
31 december :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |