![]() |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #23
Omdat deel 22 gesloten is en er nog geen nieuwe staat :o
Ik voel me goed en heb zin in vanmiddag :cool: |
Ik voel me goed, mijn vriendje is onderweg naar mij en ben zwaar verliefd :o
|
Ik voel me een beetje onzeker over of ik over een tijdje nog wel een vriend zal hebben...
Gister hebben we 'afgesproken' elkaar de komende tijd maar wat minder te gaan zien (ook omdat we het allebei druk hebben), en hopen dat we daarna weer zo graag bij elkaar willen zijn dat we vanzelf uit onze dip komen. |
Citaat:
|
Ik voel me super! Hou heel veel van mijn lieverd :) Nog nooit ruzie gehad, het gaat echt perfect! Al ruim 10 maandjes :) :)
|
op en top kan niet beter!
|
ik zie m vanavond weer :D
|
Verward en tegen beter weten in volhoudend.
|
wil dr terug :(
|
De waarheid is soms pijnlijk
|
Over drie weken zijn we 5,5 jaar samen :) Alles gaat príma!
|
Gaat wss niets worden met haar :p Heb r nog niet gevraagd, maar ik zie de kansen beetje somber in. Ik vind t wel jammer, maar ik heb dat al eerder zo aan voelen komen bij iemand
|
Over 3 weken ga ik voor 4 maanden naar het buitenland :)
Ik zie hem dan waarschijnlijk nog 1 keer per maand :o |
Citaat:
|
Hij bedoelt het vast lief, maar mij niet willen kwetsen en het uitmaken.. dat gaat niet samen.
Ik heb nu eindelijk wel bevestiging dat het voor hem ook niet zo makkelijk is. |
Hij houdt meer van reptielen dan van mij. :(
|
ik wil hem zien vanavond.. hoop dat hij mij ook wil zien (gisteravond stelde hij het zelf voor, maar volgens mij is ie dat weer vergeten)
|
Leuk, met hem MSNen. Gebeurt niet zo vaak. ^^
|
gaat goed. Jammer dat ie gewoon iedere dag moet werken. Verhuizen en inpakken is zo :S in je eentje.
|
Citaat:
mooi :) |
Compleet verward hier, op een prettige manier :cool:
|
<3
|
Hij vroeg of ik binnenkort een keer bij hem kwam keyboard spelen :)
|
Saai. Maar dat betekent dat ik me keurig aan m'n goeie voornemen houd (y)
|
Zaterdag leuke jongen gesproken. Geflirt. Hoor ik net dat hij een vriendin heeft. Beetje jammer en teleurstelling.
Verder nog altijd vrijgezel :) |
Citaat:
|
Verward
|
Ik doe er niet meer aan, voorlopig. :)
|
Het hoge woord gaat eruit morgen.
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat ze me ziet staan. :o
|
Alleen al de gedachte van hem samen met haar.. Een foto van hun 2 (als vrienden) doet zo pijn (n)
Ik wil hem terug :( |
Het gaat heel erg goed. Wat een lieve meid. (y)
Vanavond haar ouders en broertje ontmoet (naja, haar pa had ik al eerder gezien), heel aardige mensen. :) |
hij was vanavond weer voor het eerst bij mn ouders thuis sinds de vorige keer dat we wat hadden en ik begin hem steeds liever en leuker te vinden en jezes ik ben in tijden niet meer zo tyfusverliefd geweest :bloos: Hij is ook veel liever als de eerste keer doet meer moeite voor me ik kan beter met hem praten en ja het is weer helemaal goed :D e vrijdag zie ik hem weer :D
|
hiephoi \m/ <3
alleen kan ik jammer genoeg de trein niet pakken om naar hem toe te gaan |
ik hoop dat t wat gaat worden tussen ons, zie dr zaterdag weer :)
|
Kan niet beter :o:bloos:
|
Het is redelijk rustig. Ben nu dik 5 maanden weer alleen. Ik ga donderdag waarschijnlijk wel weer wat afspreken met een ex van mij, maar dat wordt toch niks meer, we proberen als vrienden met elkaar om te gaan. Aangezien meneer niet weet wat hij wil.
|
Citaat:
|
Het gaat super. En hij is echt zo lief voor me! Ik ben echt gek op 'm en wil hem niet meer kwijt. Vanmiddag/vanavond gaan we samen koken, daarna naar de stad met vrienden en vanavond waarschijnlijk weer bij hem slapen. :) Kan niet beter :)
|
Citaat:
|
(y):):bloos:<3.
|
Citaat:
[Flauwmode] Het gaat super. En haar is echt zo lief voor me! Ik ben echt gek op haar en wil haar niet meer kwijt. Vanmiddag/vanavond gaan we uit eten, daarna naar de stad met vrienden en vanavond waarschijnlijk weer bij haar slapen.:) Kan niet beter.:) [/Flauwmode] |
whoeh.
|
Zaterdag ga ik naar de efteling met een groep vrienden (y)
En ook zie ik hem dit weekend weer :) |
Ik wil zoenen met m'n vriendin:o:o Ze kan het zo onwijs goed, maar het gaat er niet meer van komen denk ik, want het gaat vanavond uit.:(
|
Citaat:
OT: Super! Gisteren een hele leuke dag gehad samen, lekker dingen samen doen, veel knuffelen en kletsen. Het blijft me verbazen hoe we elkaar hebben leren kennen, hoe natuurlijk alles ging en hoe fijn we het nog steeds hebben :) Maar ja, na de verbazing besluit ik me altijd maar over te geven aan dat heerljke gevoel. |
Citaat:
|
Ik ben wel héél interessant hé? Zo interessant dat je mijn post ga nazoeken op dit forum (hoe hobbieloos kan je zijn, seriously). Waarna je ook nog eens een mooi MSNplaatje maakt met 'Sarah dig me' (hoewel het moet zijn: 'Sarah digS me', maar je kan het ook niet helpen dat je niet al te snugger bent). Je bevestigt mijn vooroordelen over jongens maar weer eens; boys lie.
|
waarom zijn eikels altijd het leukste?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |