![]() |
Ziek filmpje!!! akelig goede gitarist
Dit is een vriend van me, hij speelt al vanaf zn 7de gitaar...
Hier speelt ie een solo van een pianist na....... OP ZN GITAAR! download hier Ik haat hem, want ik kan het niet nadoen :( kunnen jullie het wel? |
Waaa ziek filmpje man!!! is het echt een vriend van je?? komt ie uit nederland dan? :eek: :rolleyes:
|
ja serieus dude ;), hij studeert hier in amsterdam conservatorium. hij heef trouwens ook een site http://www.wimdenherder.tk daar staat nog meer zieke shit
|
:cool:
|
kan ie ook drummen?
|
ok, ik dacht toen ik de titel las dat dit vast weer zo'n gast was die zn favo Steve Vai nummer verkracht...maar hier heb ik dus absoluut respect voor :cool:
erg netjes gespeeld (y) |
ja dus. :P
|
Die site is vet, lache hij heeft in een nintendo cover band gespeeld, moet je bij music -> cursor kijken :D
mario 1 is echt geniaal |
Ja hij kan ook drummen....:p we gaan vanavond samen jammen in the Last Waterhole op het Leidscheplein in Amsterdam :)
ik drum vanavond |
d0pe :cool:
|
Kan ik ook.
|
Dat doe ik met 3 vingers in mijn neus.
|
20 december is gewoon een goeie dag om op geboren te worden (Y)
|
Damn, ergggg netjes.
Cursor is vet! Ook weleens voorbij gekomen hier. |
|
Waarom zou het in eigen muziek moeten?
Ik heb het niet gespeeld Dus geen eigen muziek :) |
Hard. (y)
|
Knappe techniek, maar qua frasering en ideeën (natuurlijk) niet erg spannend. Ik zou het leuker vinden als hij op een laag tempo een solo op een standard improviseerde.
|
Hij is echt snel.....
|
ziek en heel snel :eek:
Hoe houd je dat bij? |
Citaat:
De pianopartij doe ik overigens prima na maar de gitaarpartij absoluut niet, respect. |
hip
|
Citaat:
|
als je dat op piano kan, vind ik het al heel wat. maar op gitaar... respect.
|
Oh ja haha. Ik had een paar jaar terug ooit op dit forum in een Cursor topic gezegd dat ik had gehoord (lees: niet eens mijn mening) dat ie arrogant was en toen kreeg ik mensen op mn dak en toen ik 'm tegen kwam ging ie verhaal halen hehe. Das echt minstens 4 jaar terug. Damn dat ik dat nog weet..
Maar hij is wel goed (y) |
Citaat:
|
Idd erg knap zeg.. wat is die gast snel!
Z'n site doet het trouwens hier niet? :s |
ik hou niet van gasten die kunnen spelen.
|
Ik hou niet van die pielgasten en shredders. Spelen als een motherfucker, maar die shit is zo dood als een pier.
|
daarom moet iedereen ook meer thrashmetal luisteren, beuken als de neten maar wel met een vleugje shred.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wim, je bakt er niets van jongen.
|
Citaat:
|
erg vet, maar niet mooi ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor. Anders zou ik wel zorgen dat ik dat kon door hard te oefenen op dat soort shit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Tering.. zou het aan het sterrenbeeld oid liggen? Precies wat ik wilde zeggen.. Ik blijf me afvragen waarom je me disturbed hebt aangeraden :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |