![]() |
Hellup :')
Ik zoek een vrij oud computerspel (+-10 jaar) met een kerel die in een doolhof zit, en je moet in het midden komen om je zielige hond te redden, en hierbij moet je gebruik maken van dozen en spiegels om vervelende laserstralen te ontwijken en weg te blokken.
Doolhofpuzzeldenkspelletje dus. Nou, Help. Bedankt. Tabee~ |
asjeblieft
|
Dankje !
|
Ik heb em ook ff gedownload en als je kijkt bij wie em gemaakt heeft vallen 2 namen me op:
John Carmack (mede oprichter van ID Software) John Romero (producer van doom, etc) cool ;) nou nog ff kijken of het spel leuk is ;) |
Helaas :( laatst een discussie over geweest of dit soort sites legaal zijn en daarbij had ik het mis, ze zijn illigaal dus ik moet hem weg halen.
|
:confused: hoezo dat nu weer?
het is gewoon shareware.... |
Citaat:
Er zijn daarentegen ook sites die hun abandonware "verifieren" waar dat mogelijk is (ie: vragen of ze het mogen plaatsen) of als dat niet direct mogelijk is iets verwijderen als een der "eigenaars" zich meldt. (the underdogs is zo een. Vrijwel alles daar is met toestemming en dingen zonder toestemming zijn verwijderd en een linkje waar je het dan wel kunt KOPEN :)) |
Dat spel is leuk inderdaad. Ik heb hem toen al uitgespeelt. Was maar een level of 10. Level 10 was wel redelijk moeilijk, en nog een level dat je een spiegel door het vuur moest duwen. Maar de rest vond ik niet echt moeilijk, eigenlijk makkelijk.
Hoe heet dat spel ook al weer? |
Dat is Rescue Rover toch?
Heb ik heel toevallig een paar weken terug gedownload. Het ziet er echt verschrikkelijk uit, maar het best leuk :) |
volgens mij mag de link die gegeven is wel.
het is een beperkte versie van het spel, je kan tot lvl 10 of 20, de rest moet je er dan bij kopen. Dus Q plaats de link aub weer, zo kan de rest ook meegenieten van dit stukje nostalgie ;). |
idd het is geen abandonware maar shareware, dat mag je vrij verspreiden zolang je het maar in ongewijzigde staat laat.
|
Heb hem ook ff gehaalt. En uitgespeelt al weer. Alleen level 10 was inderdaad moeilijk. Blijft wel leuk altijd die oude spellen. Kent iemand er nog meer , van die oude die leuk zijn?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |