![]() |
who has deleted you on msn
edit
|
Volgens mij werken die sites niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik wel af en toe een block checker, die werkt wel. :o
|
Waarom wil je dat weten?Boeiend toch
|
Jahwel, wel betrouwbaar hoor. Gewoon googlen op blocked en msn :)
|
't Is maar net hoeveel vertrouwen je hebt in je msn-contacten.
|
Ik bemoei me zo min mogelijk met msn. Msn is om te msnen.
|
Weet ik veel, vraag gewoon aan die mensen of ze je geblokt hebben en zo ja schiet je ze dood.
|
Citaat:
|
Msn is zoooo 2005
|
Ik vertrouw mijn msn-contacten genoeg om te weten dat ze me eruit moeten gooien na een bepaalde tijd.
|
als je via opties -> privacy kijkt, kan je kijken wie jou geaccepteerd hebben in hun lijst. Erg makkelijk, mesnen die je hebben geblokt hebben jou dus niet geaccepteerd.
|
edit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon vragen lijkt me het makkelijkst.
(al moet ik toegeven dat ik er wel eens aan gedacht heb om dit te checken) :bloos: |
Volgens mij zijn al die blockcheckers dikke onzin. Ik had dat een keer tegen beter weten in gedaan, en iedere keer als ik mijn computer opnieuw opstartte werd er volgens mn firewall verbinding gemaakt met een 1 of ander wazig ip-adres. Ook werden er op een gegeven moment allemaal dingen vanzelf getypt :| Allemaal antispyware en antivirus programma's erop losgelaten, maar het was pas opgelost toen ik de hele zaak had geformatteerd.
Ik zou trouwens ook niet weten hoe zo'n blockchecker zou moeten weten of iemand je geblokt heeft of niet. Ik heb een plugin met msn dat je gewoon kan doorpraten als je iemand hebt geblockt. Ik zou die dingen je niet aanraden, tenzij je echt weet wat je aan het doen bent en zeker weet dat het geen malware is. |
Citaat:
Of je moet iemand irl zien oid, maar mensen die ik irl zie blokken me over het algemeen niet, heeft ook vrij weinig zin. |
Citaat:
|
gaat het nu over blocken of over deleten ?
ik geloof wel in blockcheckers want ja die kunnen wel kijken of iemand online is maar deleten ? ik dnek niet dat er sites kunnen zijn waardoor je weet of iemand je gedelete (wat is het v.d van deleten ?)heeft |
Citaat:
|
Dat telt alleen als die persoon aan heeft staan dat je kan zien of hij/zij online is.
En aangezien die optie standaard uit staat denk ik dat veel van die dingen weinig nut hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde idd in real live. |
Wat kan jou het nou schelen wie je heeft geblockt of niet?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |