![]() |
Hrwhaaaaah... IK HAAT GIPS!
Ik heb donderdag me pols gebroken > http://img262.imageshack.us/img262/2...breukje2kh.jpg en het zit me echt vreselijk in de weg dat gips, ik kan niks doen en ik voel me opgesloten :( en het doet geeneens meer pijn... donderdag weer naar het ziekenhuis... denken jullie dat het verstandig is om er geen nieuw gips om te laten doen donderdag maar helemaal geen gips meer?
|
:rolleyes: luister naar de dokter eh
|
Dit is onzin en al is het geen onzin, dan hoort het op L&G. Ben jij even verdwaald.
|
ja maar k bedoel k zie geeneens een breuk man :S
|
waarom is het onzin? ik vraag de mening van anderen en het gaat niet over mijn lichaam maar over gips :P
|
die dokters zullen echt niet gedacht hebben, goh laten we bubbeldoosje eens gaan pesten en der een paar weken met gips rond laten lopen zonder dat ze der pols gebroken heeft (y)
|
Ik heb ook m'n pols gebroken gehad, was een scheurtje wat je bijna niet zag op de foto, maar toch 6 weken met gips gelopen en deed daarna nog best wel pijn.
In gips voel je de pijn ongeveer niet, maar als't eraf is echt wel weer hoor. Heb trouwens na 2 jaar nog steeds last van die pols als ik wat zwaars til of steeds hetzelfde moet doen met die hand. Zou als ik jou was idd toch maar naar die dokters luisteren, die weten echt wel wat ze doen. |
Citaat:
|
nee, maar veel mensen zeggen dat het waarschijnlijk niet zo lang duurt, maarja als ik geen gips wil dan is het toch niet verplicht ofzo? een week vind ik genoeg met zo'n klein scheurtje
|
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Luister nou maar gewoon en doe niet eigenwijs. Iets hebben is nooit leuk.
|
Gewoon er af halen. Wat kan jou het schelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is je pols maar, gewoon erafhalen!
Je kan ook met de trein zonder pols. :) |
Je kunt ook best forummen zonder pols. (y)
|
Citaat:
De hint is duidelijk. ;) |
Goed topic.
|
Nooit doctoren vertrouwen :nono:
|
Ik vind gips ook niet fijn.
|
Citaat:
|
-> l&g
|
Ze gipsen niet zomaar. En ik zou maar lekker rustig aan doen, want ik heb 8 weken terug mijn pink gebroken, en dat is ook nog niet helemaal goed. Dus.
|
Eraf laten, en dan gewoon eigenwijs doorgaan met wat je altijd doet. Maar dan ook niet piepen als je er wel weer last van krijgt he? :)
:rolleyes: |
hehe dat gaat lekker stinken (y)
maargoed je kan je vingers tenminste nog gebruiken als je pols in gips zit ik heb mn hand in t gips gehad, das nog een stukje kutter :p ook na t gips kan je er geen hol mee omdat je hand gewoon nog in die positie blijft staan, maar dat gaat wel over uiteraard |
Beetje onzintopic. Logisch dat je het beste kunt doen wat de artsen zeggen. En als je dat niet wilt, dan merk je de gevolgen vanzelf.
Topic gesloten, omdat het een onzintopic is. Succes met je gips iig! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |