![]() |
[mp3] wefib
|
Relaxed, vooral het melodietje dat op 3:11 inkomt. De hihatsample in de halve minuut daarvoor vind ik wat minder.
Het melodietje van 3:11 mag trouwens wel wat voller, misschien een bas hetzelfde melodietje laten spelen, hij mist nu wat lage tonen. Maar ik vind hem wel chill. (y) |
verder nog iemand :confused:
edit: bedankt voor je comments botu, op de een of andere manier zit hier over heel het nummer meer bas in als op andere systemen dus vandaar dat die sample op 3:11 wat flat klinkt. maar daar doe ik wel iets aan mocht ik het ooit op cd zetten:) |
hm, was vergeten te reageren. :o
dat schraperige van 't begin is dope. (die bas/kick) de sfeer van 't nummer is chill. (y) die hoog gepitchede drumbegeleiding staat misschien wel iets op de voorgrond nu, zou ietsjes zachter kunnen. denk ik. :) verder, ja, dope. |
thx.
|
Wat ik niet snap aan dit subforum is dat mensen die nooit op s.com komen vaak tientallen replies krijgen en mensen die regelmatig iets posten het met twee of drie replies moeten doen.
|
Attention whore.
|
Misschien zou je op mijn post in kunnen gaan, als je je toch geroepen voelt commentaar te leveren. (y)
Maar als je hier muziek post, dan lijkt het me dat je kritiek & commentaar wilt, en dan heb je weinig aan twee a drie mensen die zeggen dat het 'wel leuk klinkt', hoe aardig dat ook bedoeld is. |
ik weet het ook niet. maar je hebt wel gelijk ja. vaak krijgen mensen die hun eerste post op dit subforum plaatsen in vorm van een nieuw topic echt loads of replies. nou is het wel zo dat vaak de helft van die replies gewoon geflame is.
|
Citaat:
misschien is er gewoon te weinig aan te merken op jou tracks ? :) |
Citaat:
|
Citaat:
is eerste keer dat ik dat deed, kan je ff advies geven :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |