![]() |
strak?
hoi...
mijn vriendin heeft nog al een strakke..... en wat men probleem is:daardoor doet het juist bij mij pijn omdat mijn vel van men *** niet helemaal omlaag het zit vast ofzo... beetje vaag allemaal maar schaam me beetje voor. wat kan ik hier aan doen... naar doktor gaan of zelf dat ding door knippen |
Is niks om je voor te schamen hoor. Maar ik zou er wel mee naar de dokter gaan. Er zelf in beginnen te knippen lijkt me niet verstandig. :)
Misschien dat je hier wat aan hebt. http://www.besnijdenisinfo.nl/ |
Zelf doorknippen kan best, maar dan moet je wel verbandgaas en ontsmettingsspray bij de hand hebben.
|
er zit zo n draadje van men vel naar men eikel ofzo en die is heel kort dus... doet pijn
|
Citaat:
http://www.sexwoordenboek.nl/toompje_tekort.html |
lijkt me pijnlijk om te doen
|
laat je maar besnijden, heb ik ook gedaan
|
lol weet ik nog..maar bij is die echt heel kort als ik de condoom om doe.. doet het al pyn
|
Ja dat is waarschijnlijk even pijnlijk, maar dan ben je er wel van af.
|
Citaat:
|
zit er gevoel in dat draadje dan??
moet dus langs de doktor als er last van blijft houden.. er was geen andere oplossing he.. het kan niet rekken ofzo |
Citaat:
· Omdat er veel zenuwuiteinden zitten, is dit deel uiterst gevoelig. · Bij jongens die besneden zijn kan het toompje verwijderd zijn. Maar de plek waar het vroeger zat is dan nog meestal wel gevoelig voor prikkeling. |
Zeker weten dat je al klaar bent voor seks?
RTFM (y) |
aaa prima dat word dan dus zeker naar de doktor...
damn schaam me er wel vet voor dan... moet die doktor men lul zien en aanraken jech |
Citaat:
ben geen maagd had eerst een andere vriendin die was niet zo strak als deze weinig tot geen last |
Weet je zeker dat je niet in d'r navel zat? :D
|
Citaat:
De voorhuid schuift toch altijd mee, ook als het meisje niet strak is? Of zie ik dat nu helemaal fout :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer een bankschroef (y)
|
Citaat:
|
scheurt vanzelf el een keer, dan ben je er ook vanaf
of je laat het doorknippen door de dokter zelf knippen zou ik niet doen het kan allebij maar ik heb het 1e meegemaakt, ik zal zeggen er zijn prettigere dingen te belevne op deze aarbol maar de keus is aan u |
Citaat:
|
Citaat:
|
kunt em idd ook gewoon wat oprekken, besnijden is ook weer meteen een stap, zelf doorknippen lijkt me niet verstandig, probeer dan op te rekken. Zal misschien even duren maar goed, het loont wel. En misschien dat je vriendin wat wijder wordt als je d'r wat meer opwind voor je je lul erin steekt ;)
|
Citaat:
Je kan toch wel n huidje naar achteren doen? Hoe was je jezelf dan... Als ze niet nat is gaat het niet lukken inderdaad, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukken
|
Ik stel voor dat alle jongens zich laten besnijden. Dat is veel mooier:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik iets met een open dak wil koop ik wel een cabrio ;) |
het hoeft voor mij nou ook niet zo nodig idd :bloos:
|
In amerika ben je apart als je niet besneden bent, hier is t andersom zo ongeveer. Bij mijn leuter komt dus echt geen scalpel in de buurt.
|
Citaat:
|
Ik weet niet of je een toompje op kan rekken.
|
Mietjes:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Besneden piemels doen wij nuchtere hollanders niet aan hoor.
Vergeet t maar, je gaat t zelfde lot tegemoet als Peter R De Vries |
Het is mij nog steeds niet duidelijk om welke lichaamsdelen het nou gaat.
|
Citaat:
|
Iemand tips om het zelf door te snijden? lijkt me wel wat namelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |