![]() |
[Word] korte vraag
Als ik op pagina 1 bezig ben met tekstverwerken en er staat al wat tekst op pagina 2, gaat deze tekst naar beneden. Kan ik de tekst pagina 2 ook "vastzetten" totdat ik daar gekomen ben met typen?
|
Als je tekst op pagina 2 wilt hebben terwijl pagina 1 nog niet vol is, dan moet je control+enter eens proberen aan het einde van de tekst op pagina 1. Dat werkt wel denk ik. :)
|
Ctrl+Enter werkt.
Ik enterde eerst gewoon naar de volgende pagina, maar dan kreeg je wat ik hierboven beschreef. danku (y) |
Geen dank.
Het zijn de simpele dingen waar je in je eentje niet achter komt ;) |
Nu er toch een topic is met een simpele vraag over Word denk ik dat die van mij er ook wel in kan.
Weet iemand toevalig hoe ik de lettergrootte aan kan passen met het toetsenbord? |
Citaat:
Ctrl+] == groter maken (1 pt) :) |
Of met muis + toetsenbord: control en scrollen :)
|
Citaat:
Nog een vraag: Als ik een figuur als "achter tekst" instel en ik zet de figuur ook achter een tekst, dan verdwijnt het figuur, behalve het stuk wat niet achter tekst staat. Hoe verander ik dit? |
Ik snap je niet...?
|
Even een snel voorbeeldje gemaakt.
http://img.photobucket.com/albums/v2.../voorbeeld.jpg Ik wil dus dat je de afbeelding kan zien achter de tekst en niet dat de afbeelding dus half verdwijnt |
je kan 'm als watermerk instellen, al weet ik nietmeer hoe dat ging uit m'n bolletje
|
Het lijkt mij dat je dan in een tekstvak aan het typen bent. Als je in een tekstvak typt, dan moet je bij de eigenschappen van het tekstvak de achtergrond instellen op "Geen achtergrond". Dan wordt het tekstvak doorzichtig en zie je de figuur achter je tekst.
Een figuur als watermerk instellen doe je heel gemakkelijk in de werkbalk "figuur opmaken". Dan klik je -ik denk- op het eerste icoontje, dat icoontje waarmee je de figuur ook zwart-wit of op grijswaarde kan instellen... En daar kies je dan "Wassen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |