![]() |
Onder het juk van de naam.
.
|
Vond je gedicht van vandaag mooier :P
Vind het eigenlijk wat gedwongen, alsof je jezelf tot doel gesteld had om het exact zo op te schrijven.... misschien een stukje meer rust... (das niet echt duidelijk, sorry) |
ik heb de nare afwijking te vinden dat zaken consequent dienen te zijn. Die van anderen in elk geval. Zelf ben ik dat natuurlijk niet, consequent, maar jij hier ook niet en dat vind ik wat irritant.
Het zit m niet in het egocentrische, want dat is wel leuk, maar wel opeens dat politiek correcte gezeik:'laten we de vuisten gewoon vergeten en verder schreeuwen in woorden !' en 'laten we de vuisten gewoon vergeten en verder schreeuwen in woorden !' want dat raaskallen in onzin is dan wel weer leuk. oke, mijn ongezoute mening. wat vond daan ervan? |
Ik vond de eerste alinea erg leuk, de tweede vond ik te veel op de eerste lijken qua inhoud en een beetje rommelig. Al met al wel leuk:)
|
Hm. Mij bevalt het wel. Niet geweldig, maar toch. De laatste alinea is niet in overeenstemming met de rest, dat vind ik dan weer jammer. God, verder komen er uit mijn vingers ook geen zinnige kritieken, op het moment...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |