![]() |
CD's goedom in de doos doen
Doe jij je CD's goedom in hun kist, zodat je goed kunt lezen wat erop staat enzo, doe je ze er altijd bewust verkeerdersom in, of maakt het jou geen reet uit?
|
Boeie, ik heb niet eens een kist. Ze liggen door mijn kamer verspreid, tussen de teringzooi. :o
|
Citaat:
|
Beetje onzintopic lijkt me :nono:
|
Sommige topics missen echt een punt.
|
Citaat:
|
goedom (n) :p
|
Goedom? :D Op z'n kop bedoel je? Met de verkeerde kant naar boven?
Nee, ik doe ze er altijd gewoon goed in. Met de goede kant naar boven zodat ik (als ik het geluk heb dat er wat op staat) kan lezen wat er op die cd staat. |
Citaat:
|
Ik doe ze er normaal in. Of zoals TS het formuleert: 'goedom in hun kist.'
|
Dat maakt toch helemaal niet uit!
Bovendien stop ik de laatste tijd weinig cd's meer in hoesjes, leve het iPod tijdperk! |
Citaat:
|
Ik heb bijna geen CD's, hooguit enkele CD-ROMS. Die doe ik met de 'goede' kant naar boven in het doosje.
|
Altijd verschillend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze liggen altijd goedom in de doos, maar oko vaak in die meerderemeeneemmapjes.
|
Heb alleen maar van die spindels.
|
Ik leg ze er meestal bovenop, op hun kop. hihi dat rijmt :D:D:D
:rolleyes: |
Ik doe ze niet in hun doosje, dat is te veel werk. Ze liggen op twee stapels. Het horen er een stuk of 100 te zijn, maar ben er wat kwijt.
|
ALS ik ze erin doe zal ik het goed doen, maar meestal bouw ik een stapeltje op naast mijn radio voor ik dat doe.
|
Citaat:
Maar ik doe ze altijd goed om in het hoesje, omdat ik overzichtelijk ben en niet van raar hou. |
Ik stop mijn CD's allemaal goedom in de doos, alleen 100 verhuisdozen in de kamer is een beetje lastig:(
|
binnestebuitem
|
Citaat:
|
Volgens mij hebben we slechts CD's, geen hoesjes. :confused:
Dat verklaard waarom ik mijn B. de G.-CD niet kan vinden. :mad: (n) |
Citaat:
Ik dacht dat je bedoelde hoe je ze in een doos doet, al die cds bij elkaar in een doos, zeg maar. Daarom heb ik op 'Maakt mij niet uit' gestemd :bloos: |
ik doe al mn cd's goed om in het goede doosje en ze staan ook nog een allemaal goed om in mn cd rekje :)
|
Maakt niet uit. Ik ben eerder voor de chaos. (y)
|
Citaat:
|
Hmm ik weet het eigenlijk niet maar hier ligt een cd naast me, ik zal hem eens openen en kijken of ie goed ligt.
Spanning... Hij ligt niet goed. :( |
Altijd goedom, maar ik heb ze gewoon in een kast staan.
|
Citaat:
|
Die van mij zitten met de bedrukte kant boven in hun hoesje én ik snap de vraag!
|
Ik bedoel dus dit:
http://www.klj.be/katholiekelandelij...0CD-hoesje.jpg Of doe je hem scheef, zodat de tekst scheef staat? http://www.margarethakleine.nl/menu2...ai1_doosje.gif Niemand doet zijn CD's met de bedrukte kant onder in het doosje. |
Ik snapte het wel. :nono:
|
Citaat:
Maar de tekst staat toch op de niet-afspeelbare kant? :confused: Ik dacht dat ik je snapte, maar nu vrees ik ervoor. |
Oh, nu snap ik het denk ik alsnog. De letters, plaatjes of wat dan ook moeten precies recht in het hoesje zitten.
Nee, daar let ik niet op. |
My God, leer Nederlands :|
Goedom? Verkeerdsom? :( Ik doe ze goed om in hun case. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh. Oh nee, daar ben ik niet mee bezig. Jij wel dan? |
Citaat:
|
goedom
|
Cd's verdwijnen bij mij in het hoesje, en daar staat ook op wat er op de cd staat die in het hoesje zit. Daarom vind ik het niet nodig de cd's goed in het hoesje te plaatsen.
|
Citaat:
|
Als ik de goede cd al bij het goede doosje heb doe ik ze er meestal wel netjes in, tenzij ik snel weg moet ofzo
|
Ik doe mijn cd's meestal wel goedom in hun kistjes. :D
|
Goed om, maar eerder in een rek of op een stapeltje dan een kist. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |