![]() |
Gekauft...
|
donkerblauwe spijkerbroek bij de H&M
soort open lage neppe all stars voor 4,95 samen met m'n broertje hoge zwarte Vans (zelfde maat (y) ) pizza vegetariana kan lambrusco sambuca + espresso 1 australian dreamer |
een klok en lelijk zebra-inpakpapier bij de ikea. oja, en een hema hotdog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dit jaar nog geen helemaal niets gekocht. :( :(
|
rood/zwart gestreepte trui van de H&M
zwarte baseball jacket met grijs/witte strepen op de elastieken |
7,50 voor een br00k, da's niet duur rutgertje.
- Tshirt The Cure - Tshirt Clint Eastwood :cool: - Pink FLoyd - The Wall - Sisters of Mercy - Floodland - Covenant - Monochrome - DVD Shaun of the Dead |
3 broeken: 1 replay, 1 diesel en 1 van vero moda
en 5 shirtjes :cool: |
top fucking drop
|
Shaun of the Dead :cool:
- PJ Harvey - Uh Huh Her - Coté d'Or chocopasta in combinatie met rijstwafels - Fluostiften - Kinderchocolade (examens) |
Citaat:
Ik heb geloof ik niets gekocht, maar ik denk dat ik eens naar de kruidvat ga om daar te kijken voor zo'n levi's broek.\m/ thnx rut-off |
overdrijven is zeker je beste vak :(
|
nee, ik overdrijf niet.
die film is té vet. |
wit WE vest.
|
Colt 1911 demil. :cool:
|
Citaat:
|
2 shirtjes in Breda, die eigenlijk te groot zijn en dat zal ik dus nooit aan gaan trekken. Een flinke miskoop dus.
En nog een leuke riem! |
Je weet toch :P Maar 5 pond overigens (y) Net zo duur als brillie's broek hierboven.
|
dvd: a tale of two sisters 8,99
Vacuvin Vacuum Concerto Wine Saver: Emits a clicking sound when correct vacuum level has been reached 12,95 Orrefors Intermezzo Bouquet wijnglas 34,95 gel-cream 4,99 shampoo voor zusje 5,70 dvd: sideways $14,99 dvd: Hero $9,99 dvd: Hotel Rwanda $9,99 dvd: Farewell my concubine $9,99 dvd: Finding Neverland $9,99 dvd: The life Aquatic: with Steve Zissou, Criterion Collection $9,99 2 DKNY jeans $30 p.s. 2 RL wollen truien met opstaande kraag en rits $30 p.s. 2 RL polo's $30 p.s. 1 RL t-shirt $7 6 RL v-neck t-shirts (ondergoed) $30. 1 RL rugby-shirt $30. 1 RL sport shirt $30. 1 RL dress shirt $30 1 RL purple label dress shirt $35 (!) Ontisuka Tiger sneakers $75 boodschappen bij AH 15 keukenhanddoekje 2,50 plakhaakjes 3,00 notebloc 0,90 |
|
ik ga morgen maar eens even fijn naar kruidvat(Y)
|
Citaat:
|
Vandaag ff inkopen gedaan. Ik ging met mn broer mee voor hem, maar ik kwam met meer thuis dan hij :p
- Een trui - Een zonnebril - Een brillenkoker. Wel bij een andere winkel weg :bloos: - 2 paar schoenen. Adidas en K-Swiss. Ut was glukkig 2 halen 1 betalen anders was het niet te doen :o thnx Coach |
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb echt hard een nieuwe spijkerbroek nodig. ot: Ik heb een suikerwafel gekauft. Daarom pas ik nu geen spijkerbroeken. |
Citaat:
|
oeh ik ga morgen ok maar eens zon broek incasseren denk ik(y)
oh vandaag kocht ik sigaretten en hamburgers.het gezond leven voornemen hield het welgeteld 4 dagen vol:) |
hebben ze pashokjes bij kruidvat? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
:'( |
Citaat:
|
Citaat:
(n):( |
Citaat:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=33HNF7AV |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
32 is volgens mij maat 40/42. Heb ik namelijk van broeken.(bovenkant 38, boffen met zulke brede heupen :S)
En Trimm Trabb: misschien is importeren uit Amerika iets. Zit er nu, en je verbaast je over de diverse soorten maten. Ik heb zelf 32/30 (w/l) en dus ook weleens moeite om een passende broek te vinden (meestal neem ik 32/32 en dan inkorten), maar hier is dat geen probleem. Heb zelfs 38/30 zien liggen, kan je nagaan. Je kan beter iets meer uitgeven en dan een echt fijn zittende broek kopen. (y) |
Die gok ga ik ook nemen, maar ik was gister nog bij de Kruidvat en toen heb ik er niets van gezien :confused:
|
Dvd - Harold and Kumar go to Whitecastle
Dvd - Dodgeball Dvd - Old school. 5 pakjes Marlboro |
http://sunny.shop.by/pics/items/x450b.jpg
deze krijg ik van een vriendin van mn zus, maar ik weet eigenlijk helemaal niet offie fijn is enzo, iemand? |
Citaat:
Handschoenen van de Heeeeeema |
thee (y)
(geen geld) :( |
Citaat:
|
Haha een vrouwenbroek, kun je de nieuwe CD van The Agony Scene even uploaden?
|
caramel-rooibos thee vande lidl :cool:
|
Een winterjas, hehe werd wel tijd eigenlijk. Verder nog een hoop cds een distortion pedal en een niuwe amp.
|
Citaat:
Dude is goed. Upload jij even de nieuwe van the Scissor Sisters voor me dan. |
Citaat:
We speelden van 21 tot 5 poker en ik verloor MAAR LIEFST 5 euro. :( |
haha!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |