![]() |
FTP-probleempje..
Hey,
Ik log zoals gewoonlijk in met cuteFTP op mijn webspace-accountje. Vandaag wou ik een map verwijderen en ik kreeg het volgende probleem : "You don't have permission to perform this action. Press Help..". Hoe kan ik deze map nu verwijderen? Thx!! |
misschien moet je hem eerst leegmaken
|
Das idd meestal het geval...
|
...zorgwen dat je de rechten terug krijgt..
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
kijk ook eens of je wel de owner bent.. view -> file details -> show file owner ben jij de owner en heb je geen htaccess erin gebakken, dan weet k niet. anders kan het wel eens daar aan liggen.. http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Goch.. Nu je het zegt.. Ik heb lange tijd geleden wat zitten klooien met .htaccess. Nu wilde ik mijn webspace een beetje opruimen en die map zag er leeg uit dus ik dacht die kan ik deleten. Hoe los ik dit dan op?? Het is op betaalde hosting dus waarom zou ik dan de eigenaar niet kunnen zijn?? Iemand zei me dat je dat via telnet kon verwijderen maar daar heb ik helemaal geen verstand van..
|
Topic mag dicht.
Ik heb .htaccess verwijderd door op mijn webspace in te loggen via DOS. Daarna heb ik de map kunnen verwijderen in cuteFTP. Thx voor jullie hulp.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |